مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم گفت: اتوبوس واژگون شده در شهر بروجرد که حامل مسافرین و زائرین عراقی بوده،هیچ ارتباط موضوعی با سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم ندارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مرتضی عزتی با اعلام این خبر اظهار داشت: برابر اطلاع واصله در ساعت 2:30دقیقه بامداد روز جاری(سه شنبه) یک دستگاه اتوبوس ولوو به شماره 771ع35ایران16 به رانندگی آقایان ابراهیم عامره ای و حسین زاهری که حامل مسافرین و زائرین عراقی بوده در نزدیکی شهر بروجرد دچار واژگونی می شود که تعدادی از مسافرین فوت و برخی زخمی می شوند.
وی افزود: این اتوبوس با اخذ صورت وضعیت از شرکت جهان مهر گلستان(رباط کریم) به صورت دربستی از مقابل راه آهن تهران نسبت به انتقال مسافرین و زائرین عراقی به سمت شلمچه اقدام نموده و شب گذشته در مسیر مذکور در حرکت بوده که در ساعت 2:30دقیقه بامداد روز جاری نرسیده به شهر بروجرد در گردنه های زالیون واژگون می شود و تعدادی از زائرین و مسافرین فوت و تعدادی نیز زخمی می شوند و بلافاصله با حضور عوامل تیم امدادی به بیمارستان منتقل می شوند.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه این اخذ صورت وضعیت از شرکت مذکور هیچ ارتباط موضوعی با شرکت های پایانه های مسافربری قم ندارد؛ اظهار داشت: فقط شماره پلاک خودرو مربوط به شهر قم بوده است.
شایان ذکر است:سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار این عزیزان متوفی، برای بازماندگان صبر و برای مجروحین سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.