سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بررسی‌های کارشناسی، شناسائی خلاءها و مشکلات موجود در راستای اعزام تیم‌های ملی به مسابقات بین‌المللی، بر تمرکز ورزشکاران و مربیان به مسائل تخصصی و فنی تأکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، صالحی با اشاره به اهمیت موفقیت‌های جهانی و بین‌المللی برای ورزش کشور اظهار داشت: پس از بررسی‌های کارشناسی و استخراج برنامه اعزام‌های مهم فدراسیون‌ها در راستای تاکید ریاست محترم جمهور و جلسه ی اینجانب با جناب آقای دکتر نوبخت معاون محترم ریاست جمهوری، اعتبار هفتاد اعزام ضروری و مهم فدراسیون‌های ورزشی که تا پایان آذرماه در قالب مسابقات قهرمانی جهان، کسب سهمیه، مسابقات آسیایی و ... برگزار خواهد شد، تأمین شد.
 
وی گفت: با تأمین اعتبار لازم اعزام‌هایی که طی یکصدروز آینده در ورزش کشور و در عرصه‌های بین‌المللی رخ خواهد داد، مشکلات فدراسیون‌هایی چون: کشتی، والیبال، بسکتبال، تکواندو، قایقرانی، فوتبال و سایر فدراسیون‌ها برطرف شد و ما توقع داریم که رؤسای فدراسیون‌های ورزشی نیزبا دقت‌نظر در هزینه‌کرد، این اعتبارات را در ارتباط‌ با همان اعزام‌ها لحاظ و آرامش‌خاطر را به ورزشکاران و کادر فنی بازگردانند و عزیزان ملی پوش را در فضایی مطلوب و سرشار از شادابی و آرامش روانه مسابقات بین‌المللی و جهانی نمایند.
 
صالحی با اشاره به نقش قهرمانان در ایجاد روحیه و غرور ملی در میان اقشار مختلف جامعه بر توجه صرف ورزشکاران و کادر فنی به مسائل فنی، پرهیز و دوری از حاشیه‌ها و دغدغه‌های مالی تأکید کرد.
 
سرپرست وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: از نمایندگان خود و کارشناسی مجموعه خواسته‌ام تا هرچه سریعتر در فاز دوم رفع مشکلات فدراسیون‌های ورزشی، در خصوص مسائل و مشکلاتی چون: مسائل مالی، اساسنامه فدراسیون‌ها، روشن شدن تکلیف فدراسیون‌های بلاتکلیف و مسائل اداری، بررسی‌های لازم را انجام دهند تا قبل از پایان سالجاری، کلیه مشکلات فدراسیون‌ها به ویژه فدراسیون‌هایی که سال آینده در مسابقات آسیایی اینچؤن شرکت خواهند داشت برطرف شده و رشته‌های مختلف ورزشی حاضر در این رقابت‌های حساس، بدون دغدغه در این عرصه مهم، با غرور و افتخار کامل ظاهر شوند. 
برچسب ها: سرپرست ، صالحی ، جوانان ، تأکید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار