در حاشيه جلسه هيئت دولت صورت گرفت؛

واكنش وزير اطلاعات به پيگيري انتشار فايل صوتي و تصويري منتسب به آيت‌الله هاشمي

وزير اطلاعات به انتشار فايل تصويري و صوتي منتسب به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني واكنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمين سيدمحمود علوي پيش از ظهر امروز(چهارشنبه) هيئت وزيران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه آيا وزارت اطلاعات درباره انتشار فايل صوتي و تصويري از آيت‌الله هاشمي پيگيري داشته است يا خير، گفت: از فايل صوتي و تصويري سخنان منتسب به آيت‌الله هاشمي اطلاعي ندارم و آن را نديده‌ام اما اين موضوع در دست بررسي است كه فعلا خبري از نتيجه نهايي آن ندارم.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمين علوي در پاسخ به سوال ديگري مبني براينكه آيا كميته‌اي براي بررسي كودتاي 28 مرداد تشکيل شده است يا نه، گفت: آن‌ها خود قبول دارند كه در سرنگوني يك دولت قانوني دخالت داشته‌اند و سرنگوني دولت قانوني در 28 مرداد سال 1332 براي ملت ايران هزينه زيادي در برداشته است، اما اين کميته در دولت هنوز تشکيل نشده است.

وزير اطلاعات در ادامه سخنان خود در پاسخ به اين سوال که هماهنگي دستگاه‌هاي اطلاعاتي در اين دولت چگونه انجام خواهد شد، اظهار داشت: شوراي هماهنگي اطلاعات فعاليتش آغاز شده و جلسات متعددي خواهد داشت.

وي افزود: همه نهادهاي اطلاعاتي فرزندان يك خانواده هستند و اعضاي يك خانواده بايد با يكديگر تعامل داشته باشند و با يكديگر رفتاري برادرانه داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام و المسلمين علوي در پاسخ به اين سوال كساني كه در پادگان اشرف دستشان به خون مردم آغشته نشده و تقاضاي برگشت به ايران را داشتند وضعيتشان چگونه خواهد بود، گفت: اين مورد در حوادث اخير پادگان اشرف وجود نداشت اما در موارد گذشته برخي آمدند و اكنون مشغول زندگي‌شان هستند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار