بازیگر تئاتر و سینما گفت: برگزاری بیست و هفتمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان فتح بابی خواهد بود برای حضور سینماگران جوان، علاقمند و مستعد این شهر درعرصه‌های بین‌المللی در صورتی که مسئولان نیز از این جوانان حمایت کنند.

حسن اکلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، با بیان اینکه بازگشت این جشنواره به اصفهان می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای اصفهان باشد، اظهار کرد: هر چند حضور کمرنگ سینماگران اصفهان در سه دوره برگزاری جشنواره مرا دلگیر کرده است ولی من این دلگیری را به پای دو مشکل اساسی یعنی حمایت نکردن و اطلاع‌رسانی نامناسب مسئولان به علاقه‌مندان و هنرمندان و نبود تلاش هدفمند هنرمندان برای حضور در این جشنواره می‌گذارم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در بخش دیگری از اظهارات خود به ظرفیت بالای اصفهان در عرصه سینما و تئاتر کشور اشاره کرد و افزود: امیدوارم با درایت بیشتر مسئولان سال آینده سالی پربار برای عرصه فیلمسازی اصفهان باشد.

این هنرمند اصفهانی با انتقاد از بی توجهی نسبت به هنرمندان اصفهانی نیز اظهار کرد: متاسفانه برخی از مسئولان تهرانی بسیاری از هنرمندان اصفهانی را نمی‌شناسند که این موضوع در نوع خود می‌تواند چالشی برای فعالیت هنرمندان شهرستانی باشد.

گفتنی است بیست‌ و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.