مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: در سطح شهر تهران 800 تقاطع به صورت زمان دار اداره می شوند و از این تعداد 370 تقاطع به صورت هوشمند زمان بندی خواهند شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بهروز در آخرین نشست ستاد استقبال از مهر سال 92 که در سالن کنفرانس  سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار شد در خصوص وضعیت سیستم نظارت تصویری در سطح شهر تهران اظهار داشت:  سیستم نظارت تصویری مختص روزهای خاصی از سال نیست و 800 دوربین در سطح شهر به صورت فعال اتفاقات سطح شهر را رصد می کنند.

وی در خصوص مدیریت تقاطع های سطح شهر گفت: 800 تقاطع به صورت زمان دار اداره می شوند که از این تعداد 370 تقاطع به صورت هوشمند اداره شده و در صورت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اعمال قانون صورت خواهد پذیرفت.

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به پشتیبانی کامل چراغ های راهنمایی و رانندگی و آماده باش اکیپ های تامین و نگه داری افزود: در صورت بروز خرابی و مشکل در کمتر از نیم دقیقه مشکل برطرف خواهد شد

وی در خصوص تونل های شهری و ایمنی و مدیریت آن ها نیز اذعان داشت: تونل های شهری امن ترین نقاط برای شهروندان هستند چرا که حداکثر سرعت مجاز در این تونل ها 60 کیلومتر است و تمامی تونل های شهری به وسیله دوربین کنترل می شوند.

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر این که از بلیط های الکترونیکی طی 3 سال گذشته استفاده های قابل توجهی شده است گفت: از این بلیط های الکترونیکی برای پارک های حاشیه ای نیز استفاده شده است و تمامی این کارت بلیط ها فعال هستند و از طریق گیشه های شارژ بلیط می توان نسبت به شارژ کارت بلیط های الکترونیکی استفاده کرد.

بهروز در پایان خاطر نشان کرد: 400 تابلو به منظور اطلاع شهروندان از رسیدن اتوبوس به ایستگاه نصب شده و تا پایان سال تعداد از تابلوها به 800 تابلو خواهد رسید.

علاوه بر این سیستم پیامکی 2000111 شهروندان را از زمان اتوبوس به ایستگاه مطلع می کند به این صورت که شماره ایستگاه پیامک شده و مدت زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه برای شهروند متقاضی ارسال می شود.

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار