سرعتی زن تیم ملی والیبال زنان کشورمان گفت: ژاپن تیمی بسیار قدرتمند است و ما باید از بازی مقابل چنین تیمی نهایت استفاده را ببریم تا با ضعف کمتری مقابل حریفان بعدی ظاهر شویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی زنان اسیا فردا پنج شنبه به مصا ف ژاپن خواهد رفت.

مینا روستا در باره بازی‌های تیم ایران در سایر مراحل مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ژاپن، قزاقستان و یا سایر تیم هایی که در مراحل آتی رقابت های قهرمانی آسیا حریف ایران هستند، بسیار قدرتمند و حرفه ای اند. اما می توانیم با یک بازی منطقی و عاری از احساس در زمین ظاهر شویم و نتیجه بگیریم.

وی گفت: باید مراقب باشیم دوباره دچار بازی احساسی نشویم تا شروعی طوفانی داشت و خیلی سریع اهدافمان را فراموش کنیم. نباید استرس رویارویی با حریفی قدرتمند ما را سست کند، بلکه باید روحیه جنگندگی خوبی داشته باشیم و این روحیه را تا پایان هر مسابقه حفظ کنیم.

این بازیکن سرعتی تصریح کرد: تیم ایران از نظر فنی مشکلی ندارد و می تواند بازیهای قابل قبولی ارایه کند. هر چند تیم ایران تجربه زیادی در عرصه های بین المللی ندارد، اما این توانایی را دارد که بی تجربگی خود را با افزایش تمرکز بازیکنان جبران کنیم و حریف را به زانو درآوریم.

در پایان خاطر نشان می‌شود: هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا فردا پنج شنبه با انجام هشت بازی در مرحله یک چهارم نهایی پیگیری خواهد شد که تیم ایران به مصاف ژاپن می رود.
برچسب ها: روستا ، سرعتی ، والیبال ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار