خبرهای منتشر شده مبنی بر عزل دانشجو که از سوی برخی افراد حاشیه‌سازی شده، توطئه سیاسی است که تامین کننده منافع شخصی آنان است و این موضوع از سوی افرادی است که به حاشیه رفتن دانشگاه آزاد به نفع آنهاست.

سلطانی صبور، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دوره فعالیت دکتر دانشجو حدود یکسال است که این زمان برای ارزیابی فعالیت وی در قیاس با مدیریت قبلی آن ۳۰ سال فعالیت داشته بسیار ناکافی است.

وی افزود: در مجلس هشتم فعالیت جاسبی در دانشگاه آزاد منجر به تحقیق و تفحص از این دانشگاه شد که متاسفانه به دلیل مسایل سیاسی اجازه طرح گزارش آن داده نشد و رئیس دانشگاه آزاد با تورم حدود ۴۴ درصدی، هزینه دانشجویان را ثابت نگه داشته و این مرکز آموزشی را تبدیل به فاز علمی کرده است.

 وی تاکید کرد: در دوره فعالیت دکتر دانشجو، دانشگاه آزاد از لحاظ تولید علم، رتبه اول را به دست آورده است که این مهم می‌تواند از گام‌های موثر وی در زمان فعالیتش باشد.

 وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی دانشجو نشان از مدیریت صحیح وی در دانشگاه آزاد دارد، افزود: متاسفانه این روزها شاهد آن هستیم که برای رئیس فعلی دانشگاه آزاد حاشیه‌سازی می‌شود که بیشتر این موضوع از سوی افرادی است که به حاشیه رفتن دانشگاه آزاد به نفع آنهاست.

وی گفت: باید مسایل آموزشی و علمی مورد توجه قرار گیرد؛ در حال حاضر که در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم هیچ خرد اجتماعی و سیاسی قبول نمی‌کند که مسایل آموزشی کشور به حاشیه رود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار