با گذشت بيش از 2.5 سال از آغاز بحران در سوريه و جنگ تمام عيار گروه‌هاي تروريستي مورد حمايت غرب و برخي از دولت‌هاي عربي با نظام و ملت سوريه، همچنان ارتش مقتدر سوريه با پشتوانه قوي مردمي توانسته در برابر گروه‌هاي تروريستي ايستادگي كند و اين در حالي بوده كه گروه‌هاي تروريستي ـ سلفي حاضر در سوريه و وابسته به القاعده در طول اين مدت مورد حمايت همه‌جانبه همپيمانان منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي خود از جمله عربستان سعودي، تركيه، قطر، آمريكا و ... قرار داشته‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ با گذشت بيش از 2.5 سال از آغاز بحران در سوريه و جنگ تمام عيار گروه‌هاي تروريستي مورد حمايت غرب و برخي از دولت‌هاي عربي با نظام و ملت سوريه، همچنان ارتش مقتدر سوريه با پشتوانه قوي مردمي توانسته در برابر گروه‌هاي تروريستي ايستادگي كند و اين در حالي بوده كه گروه‌هاي تروريستي ـ سلفي حاضر در سوريه و وابسته به القاعده در طول اين مدت مورد  حمايت همه‌جانبه همپيمانان منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي خود از جمله عربستان سعودي، تركيه، قطر، آمريكا و ... قرار داشته‌اند.

تا به امروز آمار متعددي از كمك‌هاي مالي و تسليحاتي به تروريست‌هاي حاضر در سوريه توسط حاميان آنها ارائه شده به گونه‌اي كه بر اساس اين آمار در حال حاضر انواع جنگ‌افزار‌هاي سبك و سنگين، موشك‌هاي پيشرفته ضد تانك و ضدهوايي، تسليحات شيميايي و .... از سوي بسياري از دولت‌هاي مخالف نظام و ملت سوريه در اختيار تروريست‌ها قرار گرفته است.

اما اخيرا تصاويري از گروه‌هاي تروريستي حاضر در سوريه و تلاس آنها براي ساخت اسلحه‌هاي دست‌ساز منتشر شده است كه شايد يكي از اهداف انتشار چنين تصاويري، كتمان كمك‌هاي خارجي گسترده تسليحاتي به اين گروه‌هاي تروريستي در سوريه باشد.























برچسب ها: اسلحه ، دست ، ساز ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.