معاون مالي واداري شهرداري منطقه 18 گفت: شرکت استراليايي tcs را به شهردار منطقه 18 تحويل داد.

داوود عباسي  در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  شرکت استراليايي tcs  با تاييد استانداردهاي استقرار نظام و آراستگي در محيط کار شهرداري منطقه 18 گواهينامه بين المللي s5 را به معاونت مالي و اداري شهردار منطقه 18 اعطا کرد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: در همين راستا شرکت استراليايي tcs با بازديد از اقدامات دو اثر تحت پوشش حوزه معاونت مالي و اداري شهرداري منطقه 18، برگزاري نشست هاي مميزي با حضور شهردار و مديران منطقه، با تائيد عملکرد اين حوزه گواهينامه s5 را به شهرداري منطقه 18 اعطا کرد.
عباسي با اشاره به اقدامات شهرداري منطقه 18 با دريافت اين گواهينامه گفت: ايجاد محيطي ايمن و دور از خطر با رويکرد افزايش کارائي، کيفيت و بهره وري در سازمان بهسازي فرآيند ها و سرعت بخشيدن به خدمات ارائه شده ، پاکيزه کردن محيط کار به منظور ارتقا روحيه کارکنان از اقدامات شهرداري منطقه 18 پس از دريافت اين گواهينامه است.
وي در پايان با اشاره به لزوم اقدامات اساسي شهرداري منطقه 18 پس از دريافت گواهينامه بين المللي s5 افزود: افزايش کارائي، کيفيت و بهره وري در سازمان به منظور طراحي و استقرار نظام ‌آراستگي محيط کار از مهمترين اهداف و اقدامات ضروري و اساسي شهرداري منطقه 18 با توجه به دريافت گواهينامه بين المللي s5 است./ف
برچسب ها: شهردار ، نامه ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار