دیدار 8 نفر از اعضای شورای شهر تهران با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور تشکیل کمیسیون مشترک شورا و وزارت کشور و نیز کارگاه های مشترک رسیدگی به این امور تا چند ماه آینده را در پی داشت.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران روز گذشته تعدادی از اعضای شورای شهر با عبدالرضا رحمانی وزیر کشور دیدار کردند.

بر اساس این گزارش در این جلسه 8 نفر از اعضای شورای شهر از جمله مهدی چمران، علیرضا دبیر، احمد مسجد جامعی، رحمت الله حافظی، معصومه آباد، عباس جدیدی، مجتبی شاکری و پرویز سروری حضور داشتند.

در همین راستا مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران به مباحث مطرح شده در دیدار با وزیر کشور اظهار داشت: نخستین جلسه شورای چهارم با وزیر کشور و معاونینش به بحث شورا و اهم مباحث و فعالیت های مشترکی که بین شورا و وزارت کشور می تواند صورت بپذیرد مطرح شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار می توان به جایگاه ویژه ای که پایتخت به عنوان مرکز کشور و هزینه هایی که وزارت کشور به واسطه پایتخت بودن تهران باید در نظر بگیرد و همچنین مباحثی نظیر مدیریت شهری، قوانینی که در مجلس مطرح شود و پشتیبانی که وزارت کشور و شخص وزیر کشور به عنوان هیات دولت از شورای شهر تهران می بایست داشته باشد اشاره کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: همچنین از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار معوقاتی که دولت پیشین می بایست برای کمک به تهران پرداخت می کرده است و نیز بحث آسیب های اجتماعی موجود در شهر تهران، توزیع عدالت و ساخت و ساز بافت های فرسوده که روند کندی دارد و می تواند اتفاق بیفتد است.

شاکری بیان داشت: این مباحث در نهایت منجر شد به این که کمیسیون مشترکی بین شورا و وزارت کشور صورت بگیرد و تا چند ماه آینده کارگروه هایی فراهم شوند تا بتوان از این طریق کارها و مسائل مشترک شورا و وزارت کشور را به پیش  برد.

سروری دیگر عضو شورای شهر تهران و حاضر در جلسه دیدار با وزیر کشور بیان کرد: در جلسه دیدار با وزیر کشور مباحث و موضوعات مهمی مطرح شد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به درآمدهای پایدار شهری، ساماندهی بافت های فرسوده و نیز مدیریت یکپارچه شهری اشاره کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: جلسه دیدار وزیر کشور و مباحث مطرح شده در آن بسیار مطلوب بود و امیدواریم این جلسات ادامه پیدا کند./ف

برچسب ها: شورا ، جلسه ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار