پیشکسوت تيم فوتبال پرسپولس گفت: پرسپولیس در این فصل یک هفته خوب، یک هفته متوسط و یک هفته بد بازی کرد.

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم پرسپولیس در این فصل مقداری ضعیف عمل کرد. پرسپولیس بالانس تیم نداشت. یک هفته خوب، یک هفته متوسط و یک هفته هم طوری بازی کرد که نتوانست نتیجه مطلوب را کسب کند اما در کل رشد خوبی داشته است و به مرور زمان این تیم به هماهنگی رسیده و نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

پیشکسوت تيم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: تیم پرسپولیس در ابتدای فصل جا به جایی های زیادی داشت و همین باعث می شد که در این تیم تعادل را نمی بینم. پرسپولیس نیاز به زمان دارد تا همه ی مهره هایش به هماهنگی برسند و به ساختار تیمی منظمی برسد. پرسپولیس باید با یک روحیه قوی و یک آنالیز خوب به سراغ سپاهان برود. بازی با سپاهان یک بازی مهم و 6 امتیازی است و می تواند یک محک خوب برای پرسپولیس باشد. من معتقدم که پرسپولیس می تواند در مقابل سپاهان خوب ظاهر شود.

وی در ادامه در خصوص حضور علی دایی به عنوان مربی گفت: پرسپولیس اصلاً نباید می گذاشت علی دایی از پرسپولیس برود. زمانی که عوامل یک تیم عوض می شوند باید زمان داد تا با هم هماهنگ شوند. مسئولین یک تیم باید پای مربی را ثابت نگه دارند و با هر حرفی کادر فنی را عوض نکنند. علی دایی بیشتر از این ها برای پرسپولیس حرف دارد اما شرایطش نیست. ما فقط با اعتماد به مربی می توانیم او را در کسب نیتجه خوب یاری کنیم.
به نظر من بهتر است زمان بیشتری به دایی و پرسپولیسی ها بدهیم تا بتوانند نتیجه بهتری بگیرند./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، نتایج ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار