علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی زیر17 سال در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره بازیهایی که قرار است تیم ملی نوجوانان در اردوی آلمان داشته باشد، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم ملی زیر 17 سال اظهار داشت: منتظر صدور ویزا از سوی سفارت آلمان هستیم تا بامداد یکشنبه تهران را به مقصد دوسلدورف ترک کنیم. پرواز ما حوالی ساعت 6:30 دقیقه صبح است و و ساعت 10:30 صبح وارد دوسلدورف می شویم.
 
وی ادامه داد: برای برپایی این اردو در آلمان مهدی مهدوی کیا زحمات زیاد و ویژه ای کشیده که باید تشکر ویژه ای از او داشته باشم. طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم و با توجه به مدت زمان 10روزه ای که در آلمان هستیم، 5 بازی دوستانه را برنامه ریزی کرده ایم. با مذاکراتی که انجام داده ایم بازی با تیمهای جوانان آرمینیا بیله فیلد، بوخوم و دوسلدورف قطعی شده است. البته ما به دنبال برگزاری دو بازی دیگر هستیم و در حال رایزنی هستیم تا بازی با تیم های بورسیا دورتموند و بورسیا مونشن گلادباخ هم بازی کنیم و با توجه به نام باشگاه دورتموند و بزرگی این باشگاه و حضورش در فینال لیگ قهرمانان اروپا خیلی تمایل داریم تا این اتفاق بیفتد و ما بتوانیم با تیم جوانان یا امید این باشگاه بزرگ بازی کنیم. به همه باشگاههای مورد نظر هم اعلام کرده ایم که آمادگی داریم تا با تیم های امید باشگاههای آلمانی بازی کنیم و حالا بسته به نظر باشگاهشان ممکن است تیم های امید یا جوانانشان را به مصاف ما بفرستند.
 
دوستی مهر درباره فیلم بازیهای تیم های آرژانتین، کانادا و اتریش گفت: با تلاش های سرپرست و مدیر رسانه ای تیم و همچنین مدیر آی تی فدراسیون فوتبال، توانستیم از سه حریف حاضر در مرحله گروهی، فیلم هایی بدست آوریم. در هر حال قرار شده سه بازی آخر بازیهای هر سه تیم زیر 17 سال کانادا، اتریش و آرژانتین را هم بدستمان برسانند. کار آنالیز آنها را آغاز کرده ایم. حضور در تورنمنت آلمان بسیار به ما کمک می کند چون کانادا هم سبک بازی اروپایی دارد. البته یکی از مواردی که می تواند به ما کمک کند، این است که تیم های حاضر در جام جهانی به آب و هوای امارات عادت ندارند اما در چند وقت گذشته ما دو اردو در امارات داشته ایم و یک تورنمنت را هم یک سال و نیم پیش با بازیکنانی که تیم ملی را به جام جهانی بردند در ابوظبی شرکت کردیم. به هر حال جام جهانی محل تقابل بهترین هاست و باید بهترین ها را هم به امارات برد.
 
سرمربی تیم ملی زیر17 سال در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنانی که به جام جهانی 2013 امارات می  روند، امیدهای آینده فوتبال ایران هستند و همانطور که می بینید، بسیاری از بازیکنانی که در تیم ملی نوجوانان در جام جهانی 2009 نیجریه درخشیدند در حال حاضر در تیم های لیگ برتری فیکس هستند ودر هر بازی بهترین بازیکن زمین می شوندو در تیم زیر 22 سال به سرمربیگری علیرضا منصوریان حضور موثری دارند. همین بازیکنان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان هستند و مطمئنا بازیکنان تیم ملی زیر17 سال در صورت مراقبت تا می توانند در جام جهانی بزرگسالان 2018 روسیه شالکه تیم ملی را تشکیل دهند. امیدوارم در این مدت تا جام جهانی رسانه ها و مردم از تیم ملی نوجوانان همچون گذشته حمایت کنند.
برچسب ها: دوستی ، ملی ، آرمینیا ، دوسلدروف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار