معاون دانشگاه پیام نور استان قم گفت: اساتید دانشگاه پیام نور استان قم استقبال کم نظیری از دوره‌های ضیافت اندیشه اساتید که با هدف دانش افزایی و معرفتی اساتید برگزار شد، داشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد علی حسینی در ارتباط با برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور استان قم اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند اساتید دانشگاه، فرماندهان جنگ نرم هستند و تاکیدی که ایشان بر ارتقا سطح دانش و معرفت افزایی اساتید داشتند، دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور استان قم با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه دوره نخست در تیرماه و به مدت 10روز برگزار شد خاطرنشان کرد: خوشبختانه این دوره با استقبال کم نظیر اساتید مواجه شد و با توجه به این استقبال دومین دوره از تاریخ 18 شهریور ماه به مدت چهار روز در دانشگاه پیام نور استان قم برگزار شد.

معاون دانشگاه پیام نور استان قم گفت: در این دوره‌ها طبق سرفصل ابلاغی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بر اساس کتاب کار ضیافت اندیشه، موضوع اخلاق علمی و حرفه‌ای در هشت جلسه دو ساعته تدریس شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های جانبی در کنار طرح ضیافت اندیشه اساتید خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات، مهدویت، سبک زندگی اسلامی ایرانی، نقد عرفان‌های کاذب و نوظهور از مهم‌ترین این برنامه‌هایی بود که به اجرا در آمده است./س

برچسب ها: قم ، استقبال ، کم ، نظیر ، اساتید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.