معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: نگاه ما به نمایندگان مجلس نگاه سیاسی و جناحی نیست زیرا از دیدگاه ما مجلس در راس امور است و تمام نمایندگان از احترام شایسته‌ای برخوردارند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بعد از ظهر امروز(سه‌شنبه)در مراسم معارفه خود که در جمع مدیران معاونت پارلماني رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت:‌ مردم کشور ما داوطلبانه نظام و دولت خود را انتخاب کردند كه اين یکی از افتخارات ویژه ما به شمار می‌رود و همچنین وظیفه دولت را نسبت به گذشته بسیار حساس‌تر کرده است.  
 
وی افزود: کشور ما به دلیل انسجام اسلامی و نقش مهم رهبری همواره از نقشه‌های شوم دشمن و کینه‌توزی آنها به دور بوده است.  
 
معاون پارلمانی رئیس‌‌جمهور تصریح کرد: شایسته یک نظام اسلامی نیست که در رقابت سیاسی و خدمت به مردم از مرز جدال احسنت خارج شوند.  
 
انصاری با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات اخیر به اعتدال رای دادند، گفت: توجه به وحدت، همدلی و اعتدال در میان دو قوه مقننه و مجریه بسیار ضروری است.
 
وی با بیان اینکه پس از روی کار آمدن دولت یازدهم شور و نشاط جدیدی در میان مردم به پا خاسته است، افزود: وظیفه دولت و مجلس است که این نشاط و امید را در جامعه حفظ کنند.  
 
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: هدف معاونت امور مجلس تعامل حداکثری و پاسخگویی به نیاز و درخواست نمایندگان مردم است.  
 
انصاری اضافه کرد: این معاونت از حاشیه‌های فرصت‌سوز که حاصلی جز عقب‌ماندگی در برنخواهد داشت دوری می‌کند.  
 
وی تاکید کرد: دولت با انرژی برگرفته از حمایت مردم پرنشاط و سرزنده آماده خدمت‌رسانی است و تنظیم مدیریت منابع کشور و مسائل اقتصادی از مشکلات پیش روي دولت فعلی است که منجر شد دولت اصلاحیه بودجه سال جاری را به مجلس ارائه دهد.  
 
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت با مشکلات فزاینده‌ای در تنظیم بودجه 93 روبرو است، اظهار داشت: دولت برای تدوین و تبیین به موقع بودجه 93 نیازمند همکاری و تعامل مجلس است.
 
انصاری با بیان اینکه دولت به عنوان مجری وظیفه بسیار سنگینی بر روی دوش دارد، افزود: تعامل سازنده دولت و مجلس در جهت پیشبرد اهداف نظام و آرمان‌ها بسیار موثر است.  
 
وی تصریح کرد: نگاه ما به نمایندگان مجلس نگاه سیاسی و جناحی نیست زیرا از دیدگاه ما مجلس در راس امور است و تمام نمایندگان از احترام شایسته‌ای برخوردارند.  
 
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: برخی از کارشناسان و نمایندگان سابق ادوار گذشته همانند آقایان خباز، نصیرپور، خادمی نیز از هفته آینده در این معاونت مشغول به کار خواهند شد.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار