سرپرست کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: آیین نامه نقل و انتقالات مربیان تا هفته دیگر تنظیم و به بخشنامه نقل و انتقالات اضافه می شود و در اختیار هیئت رئیسه سازمان لیگ قرار خواهد گرفت.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ما آیین نامه نقل و انتقالات مربیان را تا چند روز دیگر تنظیم می کنیم و در اختیار هیأت رئیسه سازمان لیگ قرار می دهیم تا تصویب و تأییدیه نهایی را کسب کند.

سر پرست کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال افزود: محدودیت جا به جای برای مربی در ایران وجود ندارد اما باید بدانیم در عرف حرفه ای فوتبال هم این درست نیست که یک مربی فوتبال دریک ما به 4 باشگاه برود.

وی افزود: البته در ایران محدودیت جا به جایی برای مربیان وجود ندارد و مربی می تواند بی قید و شرط در چندین باشگاه جا به جا شود. این درحالی است که بازیکنان در یک فصل نمی توانند بیش از 2 باشگاه جا به جایی داشته باشند.

نصیرزاده تأکید کرد: همانطور که علیپور گفته است،‌ مرسوم نیست که در دنیای حرفه ای فوتبال یک مربی چندین باشگاه عوض کند.
برای مثال یک مربی در ایران داریم که در یک ماه یا  بهتر است بگویم در 2 ماه 4 باشگاه عوض کرده است در حالی که اگر کار کردن در تیم های قبلی به مفهوم عدم موفقیت مربی است، اینجا سؤال پیش می آید که پس چرا باشگاه ها پی در پی از مربیان قدیمی استفاده می کنند و حاضر نیستند از مربیان آماده به کار سود ببرند.

سرپرست کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال اذعان داشت: ما باید آیین نامه ای را بنویسیم و تنظیم کنیم که در داخل ایران دارای اعتبار باشد و از تعداد جابه جایی های بی دلیل جلوگیری کنیم و همانطور که علیپور گفته باید از جابه جایی های نامتعارف جلوگیری شود.

 نصیرزاده خاطرنشان کرد: می خواهیم مقررات را به گونه ای تنظیم کنیم که دیگر مشکلاتی از این دست به وجود نیاید و سریعتر مشکلات موجود رفع شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار