گره‌هاي تئاتر تنها به دست مسوولان باز نمي‌شود بلكه همه بايد دست به دست هم مشكلات را حل كنيم.

ايرج راد بازيگر تئاتر، تلويزيون، سينما و مديرعامل خانه‌ي تئاتر در خصوص مشكلات امروز تئاتر به خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: از وضعيت امروز تئاتر كه همه مطلع هستند و مشكلاتش را همه مي‌دانند اما ما هميشه اميدوار هستيم كه اين مشكلات و مسائل در تئاتر حل شود.

وي ادامه داد: مشكلات و گره‌هاي تئاتر تنها به دست مسوولان باز نمي‌شود بلكه همه بايد دست به دست هم اين مسائل را حل كنيم تا به نتيجه و سرانجام برسيم.

راد با اشاره به خصوصي شدن تئاتر تصريح كرد: نخست بايد نيازهاي تئاتر را شناسايي و زمينه را آماده كنيم بعد به سراغ خصوصي شدن تئاتر برويم.

وي بر حمايت تئاتر تاكيد كرد و گفت: تئاتر به حمايت نياز دارد و در اين صورت مي‌توانيم با يك بحث مشخص راجع به خصوصي شدن قدم برداريم.

راد خاطرنشان كرد: اميدوارم همه كمك كنيم تا مشكلات تئاتر حل شود و بعد از آن درخصوص مسائل مهمي چون خصوصي شدن تئاتر صحبت كنيم.

گفتني است پيش از آن ايرج راد درخصوص ديداري كه با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي داشته به مباحث كلي از وضعيت تئاتر پرداخته و مباحث جزئي تئاتر را به صحبت با معاون هنري وزارت ارشاد اسلامي موكول كرده است.

همچنين ايرج راد متولد ارديبهشت ماه سال 1324 در تهران بوده و ليسانس هنرهاي تئاتري از دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران و فوق‌ليسانس كارگرداني تئاتر خود را از دانشگاه كارديف ولزمي گرفته است.

او در سال 1387 به عنوان مديرعامل خانه‌ي تئاتر انتخاب شده است و به مدت 2 سال در دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران و يك سال دانشكده سينما، تئاتر و دانشگاه تبريز و يك‌سال در مكتب‌خانه‌ي هنر و چند سال در كلاس‌هاي آزاد تدريس كرده است./ي2
برچسب ها: ایرج راد ، تئاتر ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار