ايرج راد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

گره تئاتر تنها به دست مسوولان باز نمي‌شود

گره‌هاي تئاتر تنها به دست مسوولان باز نمي‌شود بلكه همه بايد دست به دست هم مشكلات را حل كنيم.

ايرج راد بازيگر تئاتر، تلويزيون، سينما و مديرعامل خانه‌ي تئاتر در خصوص مشكلات امروز تئاتر به خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: از وضعيت امروز تئاتر كه همه مطلع هستند و مشكلاتش را همه مي‌دانند اما ما هميشه اميدوار هستيم كه اين مشكلات و مسائل در تئاتر حل شود.

وي ادامه داد: مشكلات و گره‌هاي تئاتر تنها به دست مسوولان باز نمي‌شود بلكه همه بايد دست به دست هم اين مسائل را حل كنيم تا به نتيجه و سرانجام برسيم.

راد با اشاره به خصوصي شدن تئاتر تصريح كرد: نخست بايد نيازهاي تئاتر را شناسايي و زمينه را آماده كنيم بعد به سراغ خصوصي شدن تئاتر برويم.

وي بر حمايت تئاتر تاكيد كرد و گفت: تئاتر به حمايت نياز دارد و در اين صورت مي‌توانيم با يك بحث مشخص راجع به خصوصي شدن قدم برداريم.

راد خاطرنشان كرد: اميدوارم همه كمك كنيم تا مشكلات تئاتر حل شود و بعد از آن درخصوص مسائل مهمي چون خصوصي شدن تئاتر صحبت كنيم.

گفتني است پيش از آن ايرج راد درخصوص ديداري كه با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي داشته به مباحث كلي از وضعيت تئاتر پرداخته و مباحث جزئي تئاتر را به صحبت با معاون هنري وزارت ارشاد اسلامي موكول كرده است.

همچنين ايرج راد متولد ارديبهشت ماه سال 1324 در تهران بوده و ليسانس هنرهاي تئاتري از دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران و فوق‌ليسانس كارگرداني تئاتر خود را از دانشگاه كارديف ولزمي گرفته است.

او در سال 1387 به عنوان مديرعامل خانه‌ي تئاتر انتخاب شده است و به مدت 2 سال در دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران و يك سال دانشكده سينما، تئاتر و دانشگاه تبريز و يك‌سال در مكتب‌خانه‌ي هنر و چند سال در كلاس‌هاي آزاد تدريس كرده است./ي2
برچسب ها: ایرج راد ، تئاتر ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار