رئيس فدراسيون وزنه برداري کشورمان از اعزام برترين هاي مسابقات وزنه برداري قهرماني رده سني جوانان کشور به مسابقات قهرماني جوانان جهان و آسيا خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حسين رضازاده با ابراز رضايت از سطح برگزاري مسابقات، تاکيد کرد: با توجه به اينکه کادر فني تيم ملي وزنه برداري بر روي اين رقابت ها نظاره ويژه دارد و اين پيکارها در واقع انتخابي تيم ملي براي تشکيل اردوي تيم هاي اعزامي به رقابت هاي قهرماني جهان و قهرماني آسيا در سال 2014 به شمار مي رود، شاهد رقابت نزديک مدعيان و سطح بالاي پيکارها هستيم.
رضازاده پشتوانه سازي براي تيم ملي وزنه برداري بزرگسالان کشورمان را نيز يکي از اهداف مهم فدراسيون در توجه ويژه به رقابت هاي رده هاي سني پايه وزنه برداري کشور عنوان کرد و ابراز داشت: واقعيت اين است که در رده هاي سني پايه استعدادهاي بسيار خوبي داريم و پيشرفتي که وزنه برداري ايران در سطح آسيا و جهان دارد در واقع مرهون تلاش و کوششي است که مربيان زحمت کش و پرتلاش ما در استان ها انجام مي دهند.
وي خاطرنشان کرد: برترين هاي اين رقابت ها در اوزان و دسته هاي مختلف بعد از پايان مسابقات در شهر مقدس قم از سوي کادر فني به اردوي آماده سازي تيم ملي وزنه برداري جوانان کشور دعوت مي شوند تا انشاءالله هم حضور خوبي در مسابقات جهاني و آسيايي سال آينده ميلاد و همچنين بازي هاي آسيايي در کره جنوبي داشته باشيم.
گفتني است: رقابت هاي وزنه برداري قهرماني رده سني جوانان کشور از صبح روز يکشنبه بيست و چهارم شهريور ماه با شرکت 126 وزنه بردار از استان هاي مختلف کشور در سالن شهيد رضائيان قم آغاز شده و تا سه شنبه شب بيست و ششم شهريور ادامه مي يابد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.