سرمربی تیم ملی جوجیستو گفت: در رقابت های کامبت گیمز نمی توان پیشاپیش قول قهرمانی داد زیرا در این پیکارها بهترینهای هر وزن در دنیا روبروی هم صف آرایی می کنند.

امیر خوشبین سرمربی تیم ملی جوجیستو در خصوص  آمادگی تیم ملی  برای حضور در مسابقات المپیگ رزمی یا کامبت گیمز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  با علم به اینکه مسابقات بسیار سختی را پیش رو داریم  به طور مرتب و منظم با ملی پوشان در حال تمرین  هستیم.

 اردوی نخست ما ده روز در آکادمی ملی المپیک انجام شد و دومین اردوی ما نیز به مدت 12 روز متصل به اعزام ملی پوشان که حدودا از نیمه مهر ماه آغاز می شود.

 وی تصریح کرد: سه ملی پوش داریم که توانسته اند در مسابقات  جهانی کسب امتیاز کنند و به مسابقات کامبت گیمز راه یابند،  رقبای این سه ملی  پوش نیز  به همین ترتیب کسب امتیاز کرده اند، بنابر این مسابقات المپیک رزمی یکی از  سخت ترین و غیر قابل پیش بینی ترین رقابتهاست چرا که تمام شرکت کنندگان بهترینهای دنیا هستند.

وی ادامه داد:  شش نفر از سراسر دنیا پا به میدان رقابت ها گذارند که این 6 نفر سخت ترین موانع را طی کرده اند تا به این مسابقات رسیده اند.
پس هر 6 نفر شرکت کننده در هر وزن تقریباً‌در یک سطح هستند حال پیروزی این میدان بسته به تجربه و آگاهی هر شرکت کننده دارد.

خوشبین افزود: برای اینکه این سه ملی پوش به نهایت آمادگی خود برسند علاوه بر اردوها که زمان مشخصی دارد هر روز صبح و بعد از ظهر به تمرینات تخصصی می پردازند.
صبح ها در آکادمی ملی المپیک به تمرینات هوازی می پردازند و بعد از ظهرها در باشگاه قویدلان تمرینات تخصصی را انجام می دهند.

سرمربی تیم ملی جوجیتسو در خصوص مدال آوری در این پیکارها گفت: حرفه ای نیست که بگویم در این رقابت ها حتماً مدال کسب می کنیم زیرا همانطور که گفتم 6 نفر هر وزن بهترین های آن وزن در دنیا هستند و نمی توانم هیچ قولی بدهم ولی این را می دانم که ملی پوشان ما از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند و همینطور این 3 ملی پوش طی 4 سال اخیر در هر مسابقه ای به روی سکو رفته اند و به همین علت هم موفق به کسب امتیاز در رقابت های کامبت گمیز شده اند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار