حميد شجاع گفت: براي رقابت آسيايي مصمم به كسب نتيجه هستيم براي نتيجه گيري در اين مسابقات 2 بازيكن خارجي وارد تيم مي شوند.

حميد شجاع سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج سبزوار در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: براي حضور هرچه بيشتر در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا كه 18 آبان برگزار خواهد شد با 2 بازيكن از كشورهاي شيلي و كرواسي به توافق رسيديم و اين 2 بازيكن قبل از حضور در اين مسابقات به تيم ما مي پيوندند.

وي در ادامه افزود: ليگ برتر هندبال آقايان از تاريخ 2/8 تعطيل مي شود تا تيم ملي براي مسابقات جام ملت هاي آسيا آماده شود تيم ما نيز كه تعداد زيادي از بازيكنان تيم ملي هندبال بزرگسالان را در اختيار دارد با شركت در رقابت هاي آسيايي اميد به نتيجه گيري در اين رقابت ها را دارد. ما بازيكنان خوبي داريم ملي پوشاني همچون ميلاد مسائلي يا برادران استيكي از كشورهاي عربي و اروپايي پيشنهادات خوبي را داشته اند اما براي اينكه در كشور عزيزمان بازي كنند حاضر شدند با قرار دادهاي كم براي تيم ما به ميدان بروند.

شجاع در ادامه تصريح كرد: اميدوارم ايران بتواند ميزبان جام ملت هاي آسيا را بگيرد دو كشور ايران و بحرين كانديداي ميزباني براي جام ملت هاي آسيا هستد ما مصمم هستيم كه اين رقابت ها به ميزباني شهر مشهد برگزار شود.

تيم ملي اردوهاي خود را از آبان ماه آغاز خواهد كرد با اميد به خداوند و تلاش و پشتكار اميدواريم كه با كسب مقام در اين رقابت ها جهاني شويم.

در ادامه شجاع در رابطه با بازي اين هفته تيمش با ثامن الحجج مشهد افزود: اين تيم داراي بازيكنان و كادر فني خوي است و در حال حاضر با يك بازي كمتر در رده دوم جدول و يك پله پايين تر از ما است.
بازي خوب و پاياپايي را در اين هفته مشاهده خواهيم كرد ما براي حفظ كردن صدر جدول به پيروزي احتياج داريم.

در پايان بايد خاطر نشان كرد: بازي دو تيم هم نام ثامن الحجج روز پنجشنبه به ميزباني تيم مشهدي برگزار خواهد شد./آق
برچسب ها: هندبال ، ثامن الحجج ، شجاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار