رئیس شورای اسلامی شهر تهران از رای گیری الکترونیکی اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا تا 6 ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مسجد جامعی با اشاره به مصوبات امروز شورا شهر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شورای شهر امروز میزبان حجت الاسلام و المسلمین قرائتی بود و در همین خصوص گزارشی از وضعیت مساجد شهر تهران  توسط ایشان مطرح شد و رویکرد اصلی توجه به مساجد محل بود نه مساجد پر هزینه و قرار بر این شد مساجد به سبک و صیاق ایرانی ساخته شود.

وی با اشاره به تصویب 6 کمیسیون مطرح امروز در شورا شهر گفت: امروز 6 کمیسیون مورد بررسی قرار که 3 کمیسیون آن طبق مصوبات تصویب شد و 3 کمیسیون دیگر آن به خاطر نامگذاری آن به تصویب نرسید و تصویب آن به جلسات آینده موکول شد.

مسجد جامعی بااشاره به راهکار جدید برای بازگرداندن آرامش به فضای شورای شهر تصریح کرد: در حال حاضر هیچ تنشی در شورای شهر وجود ندارد ولی ظرفیت سالن موجود شورای شهر برای 15 نفر در نظر گرفته شده و ما بر آنیم تا چند ماه آینده فضای جدیدی برای اعضای شورای شهر در نظر بگیریم چرا که این فضای موجود برای 15 نفر در نظر گرفته شده نه برای 31 نفر.

وی با اشاره به حاشیه رای گیری امروز در شورای شهر خاطر نشان کرد: با توجه به این که امروز در رای گیری مصوبات بین دو نفر از منشی های شورای شهر در خصوص شمارش آرا تنش به وجود آمد ما برآنیم تا 6ماه آینده رای گیری اعضای شورای شهر به صورت الکترونیکی صورت بگیرد. /

برچسب ها: الکترونیک ، حاشیه ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار