با دستور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی صورت مي‌گيرد:

بیماران خاص تحت پوشش تامین اجتماعی/ معلولان ام‌اس‌ تحت ‌پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تمامی بیمارانی که دچار معلولیت ام‌اس شده‌اند تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند علاوه بر آن سازمان تامین اجتماعی نیز تمام هزینه بیماران خاص را تقبل کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی ربیعی در مراسم افتتاح مرکز جامع تخصصی – توانبخشی آرمان شایان که با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از خیرین برگزار شد، افزود: بیماران خاص را تامین اجتماعی و از این پس بیماران ام اس نیز تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور قرار می گیرند.

وی با اشاره به این که دولت نباید به دنبال توزیع فقر در کشور باشد افزود: جامعه ای موفق است که طبقه متوسط آن 80 درصد جمعیت کشور را تشکیل دهند و در یک جامعه طبقه فقیر نباید بیش از 10 درصد جمعیت کشور را داشته باشند.

ربیعی در خصوص اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: دولت تدبیر و امید بدون هیاهو، ریاکاری و جنجال فعالیت خود را انجام خواهد داد و ادا درآوردن ها در این دولت جایی ندارد.

وی به کارآفرینی به عنوان مفهوم گم شده جامعه ایرانی اشاره کرد و اذعان داشت: ما به سرعت رای مردم را در انتخابات فراموش کرده ایم در حالی که نباید این اتفاق بیافتد.

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی، ایجاد مراکزی برای حمایت از فرزندان 18 سال سازمان بهزیستی را یک ضرورت دانست و یادآور شد: همچنان که فرزندان بهزیستی تا سن 18 سالگی مورد حمایت سازمان بهزیستی بوده اند از این پس نباید رها شوند و باید مراکزی برای این فرزندان به منظور کاریابی و اشتغال آن ها ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های دولت یازدهم فراهم کردن زمینه مشارکت های مردمی و گسترش شبکه خیرین است و همه چیز نباید در یک دولت بزرگ خلاصه شود و باید تفکر انجام همه امور توسط دولت از بین برود./

برچسب ها: وزیر ، تعاون ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار