جمعي از دانشجويان و فعالان دانشجويي دانشگاه آزاد واحد پرند بيانيه‌اي را به منظور حمايت از فرهاد دانشجو منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعي از دانشجويان و فعالان دانشجويي دانشگاه آزاد واحد پرند بيانيه‌اي را به منظور حمايت از فرهاد دانشجو منتشر کردند که در بخشي از اين بيانيه آمده است: مدتی است خبرهای حاشیه‌ای در فضای دانشگاه آزاد اسلامی پیچیده شده است. رئیس دانشگاه فردی ولایت‌مدار، اخلاق‌گرا و مدیری دانشمند از بدنه دانشگاهیان است و به دور از حاشیه‌سازی‌های سیاسی وارد محیط علم و عمل در دانشگاه شده است، اما انگار کسي نمي‌داند که اين دانشگاه چه زمانی روی آرامش را به خود خواهد ديد.

 در بيانيه دانشجويان با تاکيد بر اينکه انتخاب فرهاد دانشجو امید و نشاط را در فضای دانشگاه و دانشجویان زنده کرد، آمده است: ما منتظر ایام پرشتاب جهت قرارگرفتن در رتبه‌های اول علمی و پژوهشی بودیم. می‌خواستیم روزی فرارسد که بگویم دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاه اخلاق به کشور عزیزمان معرفی کنیم.

اين بيانيه مي‌افزايد: در این مدت مباحث بسیاری جهت پیشبرد اهداف کلان دانشگاه ایجاد شد که می‌توان از گسترش عدالت در فضای علمی، اخلاق محوری، سوق دادن به سمت اسلامی کردن دانشگاه و گسترش کرسی‌های آزاد اندیشی را اشاره کنيم.

اين بيانيه با اشاره به اينکه مدیری که فارغ از جریان‌ها و گرایش‌های سیاسی و بر اساس مدیریت علمی فعالیت کند، نبايد زخم رفتارهای سیاسی به پیکره‌ وي و دانشگاه وارد شود، مي‌افزايد: مدیری که هرگز با حب و بغض‌های سیاسی به عزل و نصب اقدام نکرده و از قدرتی که به امانت در اختیارش گذاشته شده به شایسته‌گي رفتار کرد و سعی برآن داشت محیط علمی دانشگاه را با آرامش حفظ کند.

در پايان اين بيانيه آمده است، دانشجویان و فعالان دانشگاهی روح مطالبه‌گري را از پیر جماران به ارث برده است و در برابر ناملایمات سیاسی لحظه‌ای خم به ابرو نمی‌کشد و در برابر ناعدالتی سکوت نخواهد کرد و در همين راستا از دلسوزان و اعضای محترم هیات امنا درخواست می‌کنیم همانطور که امام عزیزمان بارها به مسئولان نظام توصیه فرمودند که شرح صدر سیاسی را در تصمیم‌گیرها و رفتارهای سیاسی مد نظر داشته باشند.

دبیرخانه اخلاق اسلامی

هیئت مذهبی ره پویان آل طاها واحد پرند

تشکل اسلامی سیاسی دانشجویی تولید ملّی هویت ملّی واحد پرند

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار