رئیس اداره‌ی اطلاعات، اخبار و رسانه‌های آستان قدس رضوی از استقرار شبکه‌های برون‌مرزی سیمای کشور در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،خلیل جوان ضمن اعلام این خبر افزود: معاونت برون‌مرزی سیمای جمهوری اسلامی ایران متشکل از شبکه‌های الکوثر، سحر، العالم و پرس‌تی‌وی برای پوشش جشن‌های دهه‌ی کرامت رضوی و به‌ویژه روز ولادت باسعادت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) از نیمه‌ی دوم این دهه در حرم مطهر رضوی مستقر شدند.

وی با اشاره به تمهيدات اداره كل روابط عمومي آستان قدس رضوي براي ارائه تسهيلات لازم به اين گروه، ادامه داد: این گروه 60 نفره، اجرای برنامه‌های زنده، پوشش فعالیت‌های خدماتی، اخبار و تلاوت‌های زنده‌ی قرآن کریم و ساخت مستندهایی از حرم مطهر رضوی را در این ایام در دستور کار خودقراردارنداند.

جوان یادآور شد: در سال جاري براي نخستين‌بار شاهد حضور شبکه‌ی «پرس تی‌وی» برای اطلاع‌رسانی در زمینه‌ی انتشار اخبار و هم‌چنين شبکه‌ی «سحر» براي پوشش برنامه‌ها به زبان‌های اردو، انگلیسی، فرانسه و عربی و شبکه‌های «جام‌جم» با برد‌های آسیایی، اروپایی و آمریکایی در حرم مطهر رضوي هستيم.

جوان علت حضور فعال شبكه‌ي برون‌مرزي «پرس تي‌وي» را اين‌گونه شرح داد: به دليل حضور فعال اين شبكه در ايام مبارك ماه رمضان و بازخورد مناسبي كه داشت، سعي شد تا از ظرفيت‌هاي اين رسانه بيش از پيش استفاده شود و به همين منظور اين شبكه در دو بخش پخش زنده و توليد مستند با محوريت معرفي فرهنگ و سيره‌ي رضوي و هم‌چنين خدمات آستان قدس رضوي در ايام دهه‌ي كرامت رضوي فعاليت مي‌كند/س 

برچسب ها: حرم ، انعکاس ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.