تیم ملی والیبال کشورمان در دومین بازی دوستانه و تدارکاتی خود در اردوی برون مرزی ترکیه مغلوب تیم ملی والیبال بلغارستان شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،   تیم ملی والیبال کشورمان که در حال حاضر در اردوی آمادگی برون مرزی ترکیه بسر می برند، عصر روز گذشته در دومین بازی تدارکاتی خود در این اردو به مصاف بلغارستان رفت و در برابر این تیم سه بر دو مغلوب شد.

ملی پوشان ایران در ست‌های اول و دوم این بازی با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 18 و 15 بر 13 نتیجه بازی را به بلغارستان واگذار کردند.

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی مردان آسیا آماده می کند، فردا سه شنبه در سومین بازی تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف تیم والیبال فنر باغچه ترکیه که از تیم های مطرح باشگاهی در قاره اروپا است، می رود.
ملی پوشان ایران در نخستین بازی تدارکاتی خود در ترکیه موفق به شکست تیم ملی والیبال میزبان شدند.

مهدی مهدوی، سعید معروف (کاپیتان)، محمد موسوی، شهرام محمودی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، آرش کشاورزی، علی مباشری، امیر غفور، عادل غلامی، آرمین تشکری، علی جدیدی، رحمان داودی و فرهاد ظریف 14 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی ترکیه هستند.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ششم مهرماه به میزبانی دبی آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران برای دفاع از مقام قهرمانی خود در این رقابت ها شرکت می کند.
برچسب ها: دبی ، والیبال ، ترکیه ، مغلوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار