عنوان قهرمانی و نشان طلای پیکارهای وزنه برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در وزن 77 کیلوگرم به وزنه برداری از استان کردستان رسید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  جذابیت بالای رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهر مقدس قم موجب شده است تا علاقمندان زیادی به سالن برگزاری مسابقات یعنی سالن رضائیان قم آمده و به تماشای این پیکارها بنشینند.

جنبه انتخابی بودن این رقابت‌ها برای دعوت از برترین‌ها به منظور حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری رده سنی جوانان کشورمان و همچنین تلاش برای عضویت تیم ملی در مسابقات مهم برون مرزی نظیر پیکارهای آسیایی و جهانی سال 2014 و همچنین بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال آینده میلادی موجب شده است تا حساسیت رقابت‌ها بالاتر رفته و وزنه برداران مدعی با تمام توان به روی تخته حضور یافته و با پولاد سرد به رقابت بپردازند.

بر همین اساس به گواه حاضرین در سالن برگزاری مسابقات و همچنین مسئولین برگزاری این پیکارها، رقابت‌هایی که هم اکنون به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت وزنه برداری این استان به انجام می‌رسد یکی از بهترین دوره‌های برگزاری خود را تجربه می‌کند.

در حالی که روز نخست برگزاری این رقابت‌ها با حضور حسین رضازاده قهرمان جهان و المپیک و رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان معرفی کننده نفرات اول تا سوم اوزان 62 و 69 کیلوگرم بود، در دومین روز پیکارهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور برترین‌های اوزان 56 و 77 کیلوگرم نیز معرفی شدند.

بعد از مشخص شدن نفرات برتر وزن 56 کیلوگرم این رقابت‌ها، برترین‌های وزن 77 کیلوگرم نیز در حالی مشخص شدند که در فاصله یک روز به پایان رقابت‌های وزنه برداری جوانان کشور در قم، مدال طلای دسته 77 کیلوگرم به نماینده کردستان رسید.

این در حالی است که رقابت‌های دسته 77 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم با توجه به حضور 20 وزنه بردار و تلاش آنها برای کسب سکوهای اول تا سوم یکی از شلوغ ترین اوزان مسابقات قهرمانی کشور به شمار می‌رود.

پیکارهای این وزن در دو گروه به انجام رسید و سرانجام میلاد سورسوری نماینده هیئت وزنه برداری استان کردستان با حد نصاب مجموع 309 کیلوگرم، ضمن کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای حرکت یک ضرب در مجموع نیز صاحب مدال طلا شد و روی سکوی قهرمانی ایستاد.

نماینده کردستان در حالی این عنوان را به دست آورد که مدال‌های طلا، نقره و برنز حرکت دوضرب به وزنه برداران خوزستان، فارس و کرمانشاه رسید و قهرمان این وزن در رده چهارم قرار گرفت سرانجام در پایان چهار وزن نخست نمایندگان همدان، اصفهان، فارس و کردستان عناوین قهرمانی را به دست آوردند./ج1

برچسب ها: کردستان ، میلاد ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.