در نوزدهمین نشست "صحنه کاغذی"، نمایشنامه "ما همه اهل یک محله ایم" نوشته رضا صابری در فرهنگسرای فردوس نمایشنامه خوانی و نقد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در نوزدهمین نشست از سلسله نشست های تخصصی تئاتر و نمایشنامه خوانی با عنوان "صحنه کاغذی"، نمایشنامه "ما همه اهل یک محله ایم" نوشته رضا صابری یکشنبه، 31 شهریورماه، ساعت 18 معرفی، نمایشنامه‌خوانی، نقد و بررسی می‌شود.

در نمایشنامه‌خوانی "ما همه اهل یک محله ایم" که با حضور و کارگردانی نویسنده، رضا صابری اجرا می‌شود، همایون علی آبادی، منتقد و پژوهشگر تئاتر و بهزار صدیقی، نمایشنامه نویس، منتقد و پژوهشگر تئاتر، نیز حضور داشته و به نقد و بررسی این نمایشنامه خواهند پرداخت.

این نمایشنامه در کتابی که به مناسبت برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر رضوی در سال 1388 توسط انتشارات نمایش به چاپ رسیده، به همراه 2 نمایشنامه دیگر با عنوان های "دزد آب" نوشته امیر دژاکام و "شله پزان" نوشته مهدی نصیری عرضه شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در هفدهمین نشست "صحنه کاغذی" می‌توانند در روز یاد شده به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرد و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.