وزیر بهداشت در مورد تصمیم گیری برای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت:

تصمیم گیری باید به دور از جانب داری های سیاسی صورت گیرد

اعضای هیئت امنا در خصوص وضعیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی باید در نظر گرفتن منافع کشور و در محیط عالمانه دانشگاه به دور از جانب داری های سیاسی تصمیم بگیرند.

 سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزير بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  در مورد تصمیم خود به عنوان اعضای هیئت امنا برای عزل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت:  این جلسه در روز چهارشنبه بعداظهر برگزار می شود و من برای اولین بار در این جلسه به عنوان هیئت امنا حضور دارم، دستور جلسه ای که نیز دریافت کردم حاکی از بررسی  مطالب معمولی و متداول بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عزل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منوط به تصمیم دولت است افزود:  در این جلسه باید عملکرد  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در طول مدت فعالیتشان در این دانشگاه بررسی شده و موفقیت های ایشان مورد تکریم قرار گرفته و اشکالاتشان برطرف شود.

قاضی زاده هاشمی با یاد آوری اینکه تصمیم گیری در خصوص وضعیت کنونی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی باید به دور از  جانب داری سیاسی صورت گیرد اذعان داشت: اعضای هیئت امنا که در جایگاه تصمیم گیری حضور دارند باید خدا را در نظر بگیرند و مطابق با  منافع کشور و مردم در محیط عالمانه دانشگاه به صورت علمی و به دور از  نگرانی های سیاسی  تصمیم بگیرند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار