سخنگوی کمیته امداد امام خمینی از برگزاری جشن عاطفه ها از 10 مهر ماه با شعار" جشن عاطفه ها" در انتظار مهر حماسی خبر داد.

عباس دارایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها از چهارشنبه 10 مهر ماه گفت: هر سال جشن عاطفه ها در هفته نخست مهر ماه برگزار می شود که امسال به دلیل تقارن با تعطیلات رسمی کشور، طی 3 روز متوالی از چهارشنبه 10 مهر ماه با نواختن زنگ عاطفه ها در مدارس سراسر کشور به صورت همزمان آغاز می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: روز پنج شنبه یازدهم مهرماه نیز با همکاری مساجد و بسیج کشور در سطح شهرها و مساجد و همچنین روز جمعه 12 مهر در مسیر راهپیمایی و میعادگاه نمازجمعه ، پایگاه های کمیته امداد پذیرای استقبال پرشور مردم برای دریافت هدایای خالصانه آن ها خواهد بود.

دارایی در ادامه افزود: همچنین شماره حساب 3333 بانک ملی قابل واریز در تمامی شعب سراسر کشور برای دریافت کمک های نقدی مردم نیکوکار فعال است.

وی در ادامه با اشاره به شعار هر ساله بیان داشت همچنین شعار امسال نیز جشن عاطفه ها در انتظار مهر حماسی اعلام شده است.

وی با اشاره به رشد 65 درصدی میزان کمک های مردمی در سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته 250 میلیارد ریال از محل جشن عاطفه ها جمع آوری شد که شامل کمک ها و هدایای نقدی و غیرنقدی مردم نودوست ایران بود.
وی در پایان با بیان این که روز 11 مهر ماه پایگاه های ثابت و اصلی کمیته امداد در حسینیه ارشاد و مسجد النبی مستقر خواهد بود خاطر نشان کرد: در خصوص تعداد پایگاه های مستقر هنوز اجتماعی صورت نگرفته است و طی روزهای آینده به عمومی هموطنان اعلام خواهد شد.
گفتنی است جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، بسیج و مساجد کشور و صدا و سیما برگزار می شود./


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار