فرهاد دانشجو:

مدیرانم را براساس لیاقت منصوب کردم/ خسرو دانشجو را من نیاوردم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص انتصاب برادر خود به ریاست دانشگاه علوم تحقیقات در دوره مدیریت خود، لیاقت را اولین دلیل این اقدام دانست.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران ، دکتر فرهاد دانشجو ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد در خصوص انتقادات انتصاب برادر خود به  ریاست دانشگاه علوم تحقیقات گفت: در نامه عزل من هیچ دلیل قانع کننده ای برای عزل خود پیدا نکرده ام از من ایراد می گیرند كه چرا خسرو دانشجو را به ریاست دانشگاه علوم تحقیقات منصوب کرده ام و من باید بگویم که خسرو دانشجو را من نیاورده ام.

وی افزود: 11 سال قبل از اینکه من وارد عرصه مدیریت دانشگاه شوم خسرو دانشجو مدیر واحد تهران غرب بوده و من نه برادر خود بلکه مدیری که تجربه داشته را به ریاست دانشگاهی که حائز اهمیت است منصوب کرده ام.

دانشجو تصریح کرد: در زمان مدیریت سابق دانشگاه آزاد عزل و نصب ها خیلی راحت بود و کسی ایراد نمی گرفت و کسی از آنها نمی پرسید که چرا این تصمیمات را می گیرند ولی در حال حاضر این ایرادات به من وارد است در حالیکه من خسرو دانشجو را براساس لیاقت و تجربه منصوب کرده ام چرا که دز زمان همین آقا بود که بیش از 1000 هکتار به زمینهای علوم تحقیقات افزوده شد و این دانشگاه بسیار مطرح شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار