فرهاد دانشجو در پی صدور حکم عزل؛

توفيقات دانشگاه آزاد در زمان مدیریت من جای تشویق دارد نه استیضاح

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره افتخارات به دست آمده توسط دانشگاه آزاد و در دوره مدیریت کوتاه خود، خود را مستحق استیضاح نمی داند.

 به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، فرهاد دانشجو در نشست خبری خود با بیان این مطلب گفت: اگر به من بگویند مهمترین کاری که در این سالها انجام داده ای چیست من در وهله اول  می گویم که من سیاست  زدگی را از دانشگاهها جدا کردم و اخلاق مداری را وارد دانشگاه کرده ام.

وی در ادامه به دیگر توفیقات دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: بیش از 700 هزار متر مربع  ساخت و ساز و توسعه پروژه های عمرانی از دیگر توفیقات ماست که بسیاری از همین آقایانی که در نامه خام خود حکم عزل من را امضا کردند هیچ یک از این اقدامات را نمی بینند.

دانشجو همچنین دانشگاه آزاد را فضایی آکادمیک دانست و تصریح کرد: در دوره انتخابات به ناحق از هیچ نامزدی دفاع نکردیم و به واحدها ابلاغ کردیم که فعالیت  سیاسی نکنند و پول دانشگاه  را در این زمینه خرج نکنند و فقط تشکل ها اجازه فعالیت داشتند که فعالیت ها رضایت بخش بوده و حتی چند  کاندید هم از فعالیت ما تشکر کردند.

دانشجو با بیان اینکه من یک مدیر آکادمیک هستم و برای موفقیت دانشگاه تلاش کرده ام افزود: با وجود تورم زیاد شهريه دانشگاه ها ما امسال 5 درصد کاهش داریم و در دوره کاردانی هم 20 درصد تخفیف شهریه برای دانشجویان داشته ایم که در 30 سال مدیریت سابق دانشگاه آزاد اتفاق نیافتاده بود.

وی با اشاره به مجوز گرفتن 400 رشته محل جدید در دوره مدیریت خود اذعان داشت: بیش از 1500 رشته مجوز گرفتند و بیش از 1000 نفر هیئت علمی جذب دانشگاه شد و این از دیگر اقدامات ما در دوره مدیریت جدید بوده علاوه بر این برای اولین بار 160000 دانشجو  بدون آزمون جذب دانشگاه شدند و ما حتی یک مورد شکایت در این زمینه نداشتیم.

دانشجو در ادامه خاطر نشان کرد: در سخت ترین شرایط سیاسی آرامش را به دانشگاه آزاد حفظ کردیم و این توفیقات جای تشویق دارد و نه اینکه حکم استیضاح  عزل را صادر کنند و این نهایت بی انصافی و بی اخلاقی است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار