مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: هر چند در این مدت حواشی بسیار برای تیم ما درست کردند اما بچه ها هم قسم شدیم برای موفقیت و سرفرازی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی 2013 با همه وجود بجنگیم.

عبداله چمن گلی در گفتگو به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:حدود شش ماه است که تیم ملی کشتی فرنگی ایران را تحویل گرفتم در این مدت به غیر از یک روز مرخصی همیشه سر وقت در تمرینات حاضر بودم و هر آنچه را که لازم بود به کمک سایر مربیان به بچه ها آموختیم.

وی ادامه داد: در این مدت حواشی بسیاری برای تیم ما درست کردند از دوست گرفته تا دشمن از کار ما انتقاد کردند، هر چند نقدهای سازنده را می پذیرم اما برخی های با صحبت های بی اساس فقط قصد تخریب داشتند که همه آنها را خدا می سپارم چرا که خداوند بهترین قاضی است.

دارنده چندین مدال رنگارنگ در آسیا با اشاره به فرآیند مسابقات انتخابی تیم ملی اضهار داشت: ما با وجود مشکلاتی که بر سر راه داشتیم مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم چون اعتقاد داشتیم درهای تیم ملی به روی همه باز است و هر فردی بهتر باشد به این مهم خواهد رسید و هیچ فرق میان کشتی گیران وجود ندارد هر چند بابت این موضوع مورد انتقاد قرار گرفتیم که چرا به صورت انتصابی از ملی پوشان المپیکی استفاده  نکردیم اما این کار آغاز بود برای یک پایان خوب ومطمئن باشید از سال های آینده همه مدعیان در رقابتهای انتخابی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون همه فرنگی کاران در سراسر کشور چشم به دوبنده تیم ملی دارند چرا که می دانند حق خود را روی تشک می توانند بگیرند که فکر می کنم این بزرگترین کار ی بود در حق کشتی گیران انجام دادیم.

چمن گلی در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از مسائلی که در زمان تحویل تیم ملی با آن روبرو شدیم عدم حضور ملی پوشان المپیکی در تیم و قوانین جدید در این رشته بود که کار را برای ما تا اندازه ای سخت کرد.

وی افزود:در هر صورت با تیم متفاوتی راهی مسابقات جهانی می شویم،شناخت نسبی از کشتی گیران سایر کشورهای پر قدرتی چون روسیه،آذربایجان،گرجستان،مجارستان و ترکیه داریم ، آنها را آنالیز کریم و در این مدت روی نقاط ضعف و قدرت بچه ها کار کردیم اما در نهایت هر چه قسمت باشد همان خواهد شد.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که چقدر به موفقیت فرنگی کاران کشورمان در مسابقات جهانی امیدوار است گفت: هیچ چیز قابل پیش بینی نیست،ممکن است کشتی گیری  را که برای او مدال متصور می شویم روی یک حادثه نتواند عنوانی را کسب کند وبرعکس یکی کشتی گیر جوان شگفتی ساز شود و به مدال برسد اما چیزی که برای ما مشخص و  مهم  است این که کادر فنی و بچه ها همه تلاش خود را انجام داده اند و در نهایت نیز همه با هم ،هم قسم شدیم که در مسابقات جهانی برای موفقیت و سربلندی کشتی فرنگی ایران با تمام توان بجنگیم.

وی اضافه کرد: فقط امیدواریم بچه ها با قرعه رژیم اشغالگر قدس روبرو نشوند ،با توجه به جوانی فرنگی کاران کشورمان اگر هر کدام از آنها  در دو دور نخست به برتری برسند مطمئن باشید در مراحل بعدی خیلی راحت تر به میدان خواهند رفت.

چمن گلی در خصوص اتفاقات روزهای پایانی اردو و تعطیلی اردو توسط ملی پوشان اظهار داشت: هیچ تعطیلی در کار نبوده و بچه به همراه مربیان تیم ملی از خانه کشتی خارج شدند البته بچه ها از این که میان آنها و آزاد کاران تبعیض بوجود آمده بود ناراحت بودند اما اردو را تعطیل نکردند و خوشبختانه با مساعدت مسئولان ورزش و پیگیری سرپرست تیم خیلی زود همه چیز حل شد.

 وی در مورد این سوال که گفته می شود کادر فنی برای آنکه در صورت عدم نتیجه گیری در مسابقات جهانی بهانه ای برای توجیه داشته باشد این مسائل را بوجود آورده گفت: این صحبت ها واقعاً خنده دار است چه طور می شود ما بخواهیم زحمات شبانه روزی چندین ماهه خود را این چنین از بین ببریم،کادر فنی  واعضای تیم برای موفقیت در مسابقات جهانی از خیلی چیزها گذشتند آنها با همه کمبودها ساختند اما حرفی نزدند،گفتم که بچه فقط به خاط تبعیض ناراحت شدند وهیچ موضوعی دیگری هم در کار نبود،هیچ گاه به دنبال بهانه تراشی نبوده و نیستم اما باور کنید از همان ابتدای کار برخی ها فقط و فقط برای تیم حواشی درست کردند تا ما نتیجه نگیرم که همه آنها را به خدا واگذار می کنم.

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد:اعضای تیم کشتی فرنگی بدون هیچ ادعایی برای اعتلای کشتی ایران در مسابقات جهانی تلاش خواهند کرد و خواهشی که از مردم عزیزکشورمان دارم برای موفقیت فرزندان خود در این عرصه دعا کنند.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای 29 تا 31 شهریور در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار