«عصر خانواده»، «آیینه خانه» و «روز از نو» به «پابوس» امام رضا(ع) می روند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبکه دو سيما، دوشنبه و سه شنبه این هفته با تدارک ویژه برنامه هایی به استقبال ولادت فرخنده امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) می رود. در این ایام برنامه های «عصر خانواده»، «آیینه خانه»، «پابوس» و «روز از نو» با ویژه برنامه های جذاب و دیدنی  به خانه مخاطبان خود می روند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، در روز میلاد امام رضا(ع) برنامه «آیینه خانه» و «پابوس» از مشهد مقدس روی آنتن تلویزیون می رود. مضمون این برنامه ها هر دو با محوریت ولادت امام رضا(ع) پخش می شوند و رسالت بوذری اجرا و سید علی احمدی تهیه کنندگی آن ها را بر عهده خواهد داشت. 

سید علی احمدی در این باره گفت: در روز میلاد فرخنده امام هشتم حجت الاسلام شهاب مرادی نیز به مشهد مقدس مشرف می شوند تا بتوانیم این برنامه را از حرم مطهر این حضرت روی آنتن بفرستیم.

وی افزود: برنامه «آیینه خانه» و «پابوس» هر دو پس از اذان مغرب  پخش می شوند و در آنها درباره موضوعات مرتبط با ولادت این امام بزرگوار صحبت خواهیم کرد. 

اهتزار پرچم حرم امام رضا(ع) در عصر خانواده 

حسن بزرگی گفت: «عصر خانواده» دوشنبه و سه شنبه این هفته با تدارک ویژه برنامه ای به مناسبت ولادت امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) روی آنتن می رود.

وی از حضور میهمانان چهره در برنامه خبر داد و گفت: قصد داریم در شب میلاد امام مهربانی مخاطبان خود را سورپرایز کنيم، به همین دلیل از حضور چهره ها و خواننده ها محبوب و شناخته شده در این ویژه برنامه ها استفاده خواهیم کرد.

این تهیه کننده با اعلام اینکه این برنامه رویکردی تبیینی دارد، افزود: در این دو برنامه میزبان دکتر رنجبری پور (روانشناس) و دکتر شریفی یزدی (جامعه شناس خانواده) خواهیم بود، این دو بزرگوار درباره تأثیر اعیاد مذهبی بر سلامت روانی افراد و جامعه اظهار نظر خواهند کرد.

وی گفت: در این ویزه برنامه ها با حضور خدام حرم امام رضا(ع) یکی از پرچم های حرم مطهر امام رضا(ع) در استودیو برنامه عصر خانواده به اهتزار در می آید.

تهیه کنند برنامه صبحگاهی «روز از نو» نیز از تدارک ویژه برنامه هایی به مناسبت میلاد فرخنده امام هشتم شیعیان خبر داد و گفت: از آغاز دهه کرامت دو بخش داستان و یکی بود یکی نبود این برنامه به طور ویژه به دلنوشته ها و تصاویر و خاطرات مردمی از حرم اما رضا علیه السلام اختصاص پیدا کرده است.

رضا داستانی گفت: در این بخش ها مجموعه داستان ها، خاطرات، دلنوشته ، تصاویر و فیلم های مخاطبان این برنامه صبحگاهی از آنتن شبکه دو پخش می شود./ي2
برچسب ها: شبکه دو ، میلاد ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.