مشاور رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در امور فرهنگی گفت: افق و چشم انداز کانون های طلاب در برنامه های سازمان جوانان بسیار روشن است.


محمد رضا آبسالان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نشست رئیس  سازمان  جوانان  هلال احمر با منتخبین کانون های طلاب سراسر کشور که سوم شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار شد افزود:  در این  نشست که طلاب برگزیده سراسر کشور حضور داشتند با بررسی چالش ها،  امید ها و آینده بهتر کانون های طلاب مقرر شد برای تعالی بیشتر کانون های طلاب اقدامات لازم صورت گیرد و همچنین قول های مساعدی در خصوص  اعزام تعدادی از اعضای کانون طلاب خواهر و برادر به کربلا ی معلی از سوی رئیس  سازمان داده شد.

وی ویژگی اصلی اردوی نشاط و پویایی اخیر سازمان  جوانان در مشهد مقدس را   حضور بخش اعظمی از جوانان دانشجو و طلاب بیان کرد و ا فزود: تاکید رئیس سازمان جوانان بر این است که طلاب به   صورت مردمی در بدنه سازمان جوانان حضور داشته باشند تا بتوانند راهبردهای اصلی سازمان را تدوین و ادامه دهند.

آبسالان در پایان تاکید کرد: سازمان  جوانان  جمعیت هلال احمر در  راستای اصول هفتگانه بشر دوستانه  آمادگی دارد تا با همه رویکردها برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان حوادث و بلایا تعامل داشته باشد.

 گفتنی است:  اردوی کشور  نشاط و پویایی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر  ویژه اعضای کانون های طلاب برادر و خواهر به میزبانی جمعیت هلال احرم استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد./ف
برچسب ها: مشاور ، رییس ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار