برنامه شب نشینی با هدف ایجاد فضا و بستری مناسب برای حضور دسته جمعی اعضای خانواده ها و ارتقای روحیه نشاط و شادابی آنان و ارتقای آموزه های فرهنگی و هنری شهروندان، در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در ادامه سلسله برنامه های ماهانه شب نشینی، عصر روز پنجشنبه 28 شهریورماه ساعت 19، هجدهمین محفل «شب نشینی» با حضور شهروندان منطقه و اهالی محله فردوس با اجرای «بهروز تشکر» مجری نام آشنای صدا و سیما، برگزار می شود. 

با توجه به زمان برگزاری مراسم در آستانه هفته دفاع مقدس، «سرهنگ پرویز بیگی حبیب آبادی» شاعر شعر معروف «یاران چه غریبانه» مهمان ویژه شب نشینی این ماه در فرهنگسرای فردوس خواهد بود. 

در این برنامه که به منظور توجه به جایگاه شب نشینی در آداب و رسوم ایرانیان برگزار می شود «رضا رفیع» شاعر طنزپرداز، «حجت الاسلام درانی» به عنوان سخنران و «شاهو صالحی» نقال و شاهنامه خوان معروف حضور دارند. 

همچنین قصه گویی و خاطره گویی، معرفی آداب و رسوم اقوام ایرانی، نمایش طنز، موسیقی محلی، مسابقه مشاعره و ... از دیگر بخش های برنامه شب نشینی است. 

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ مذکور به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس حاصل نمایند. 

همچنین نشانی اینترنتی ferdos. farhangsara. ir برای اطلاع از دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری منطقه ۵ در نظر گرفته شده است./ي2
برچسب ها: شاعر ، شعر ، یاران چه ، غریبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار