دبیرکل جبهه اعتدال‌گرایان گفت: در حال حاضر مجموعه خاتمی در حال بازسازی وضعیت تشکیلاتی خود است و البته مابقی جریانات هم براي ورود به انتخابات بدین‌گونه به منظور کسب کرسي‌هاي مجلس دهم در حال عمل کردن هستند.

"جمشید ایرانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت انتخاباتی برخی جریان‌های سیاسی به منظور کسب کرسی‌های مجلس دهم اظهار داشت: قبل از آغاز انتخابات ریاست جمهوری جلساتی را به منظور آسیب‌شناسی جریانات سیاسی با وجود نمایندگان مختلف از این جریانات برگزار کردیم تا بتوانیم به مشی درستی در این خصوص دست پیدا کنیم.  
 
وی با بیان اینکه عدم ارتباط و گفتمان میان جریانات سیاسی مشکل اساسی تحزب در کشور است، گفت:‌ ما باید بتوانیم با فعالیت‌های خود به یک هم‌اندیشی مناسب و فضایی پویا در عرصه سیاسی کشور دست یابیم.  
 
دبیرکل جبهه اعتدال‌گرایان تصریح کرد: در حال حاضر مجموعه خاتمی در حال بازسازی وضعیت تشکیلاتی خود است و البته مابقی جریانات هم براي ورود به انتخابات بدین‌گونه در حال عمل کردن هستند تا بتوانند براساس الگویی که قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری در پیش گرفتند برای ورود به دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به فعالیت بپردازند. 

ايراني بيان داشت: ميز صبحانه سياسي جبهه اعتدال‌گرايان در اين هفته لغو و قرار است هفته آينده در روز سه‌شنبه برگزار شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار