عضو حزب مردم‌سالاری درباره همکاری میان اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان برای ورود به فعالیت‌های انتخاباتی گفت: قطعا اصلاح‌طلبان به عنوان یک جریان سیاسی موجود در کشور مشارکت جدی را در انتخابات بعدی خواهند داشت.

"داریوش قنبری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره همکاری میان اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان برای ورود به فعالیت‌های انتخاباتی اظهار داشت: قطعا اصلاح‌طلبان به عنوان یک جریان سیاسی موجود در کشور مشارکت جدی را در انتخابات بعدی خواهند داشت.  
 
وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان قطعا در یک جریان حرکت می‌کنند‌، تصریح کرد: این دو جریان با حرکت در یک مسیر مشخص وحدت خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری نشان دادند چرا که نیروهای خردگرا که به عنوان محور اصلی اصلاحات و اصلاح‌طلبی مطرح است، همیشه به دنبال نوعی وحدت در انجام فعالیت‌های خود بوده‌اند.  
 
عضو حزب مردم‌سالاری به زمان ورود به انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد: زمان براي ورود به انتخابات تا پایان عمر این مجلس نسبتا زیاد است اما باید برنامه‌ریزی‌های بلند مدت در این خصوص صورت بگیرد تا هر حزب و گروهی بتواند به نتایج دلخواه خود به منظور کسب اکثریت کرسی‌های مجلس دست پیدا کنند.  
 
قنبری با بیان اینکه فعالیت‌ها و رقابت‌هاي انتخاباتي از سال آینده آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: يقينا در سال 93 مجلس شورای اسلامی وارد فعالیت انتخاباتی خواهد شد و باید به این مسئله اذعان داشت که فعالیت انتخابات کاندیداها فقط در مدت زمان خاص تبلیغات قانونی آنها کفایت نمی‌کند بلکه جریانات سیاسی و به خصوص اصلاح‌طلبان بايد از هم‌اکنون برنامه‌ای خود را داشته باشند. 

انتهای پیام/  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار