فدراسیون تکواندو از مسئولان جهانی فرصتی چند روزه برای معرفی بازیکنان اعزامی به رقابت های انتخابی المپیک گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بعد از ضرب الاجل یک روزه فدراسیون جهانی تکواندو به فدراسیون ایران برای معرفی نفرات شرکت کننده در رقابت های انتخابی المپیک برزیل، کمیته فنی فدراسیون با تشکیل جلسه ای برای انتخاب بازیکنان وزن سوم المپیکی دست بکار شد.

این جلسه با حضور مسئولان فدراسیون، سید نعمت خلیفه و مرتضی کریمی سرمربیان تیم های ملی تکواندو اعزامی به بازی های همبستگی اسلامی و کامبت گیمز صبح امروز در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد.

مسئولان فدراسیون در مکاتبات خود با فدراسیون جهانی مهلت چند روزه ای را خواستار شدند تا از بین فرزاد عبدالهی، علیرضا نصر آزادانی و مسعود حجی زواره دو بازیکن را در وزن سوم المپیکی انتخاب کنند.

علیرضا نصر آزادانی و فرزاد عبدالهی با مصدومیت جزئی روبرو هستند و به نظر می رسد انتخاب حجی زواره در این وزن قطعی به نظر می رسد و کمیته فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی و یا تصمیم گیری خود بدنبال راه حل است.

این احتمال وجود دارد که تکواندوکاران وزن سوم المپیکی عصر امروز و یا فردا معرفی شوند.

گفتنی است، برای مسابقات گرندپریکس لندن اولین مرحله پیکارهای انتخابی المپیک ریو تیم ها می توانند در هر وزن المپیکی دو بازیکن داشته باشند که با توجه به رنکیگ جهانی بازیکنان از سوی WTF دعوت شده اند.

از ایران هم میثم باقری و هادی مستعان در وزن اول المپیکی، بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد در وزن دوم المپیکی و سجاد مردانی همراه با حسین تاجیک در وزن چهارم المپیکی به این رقابت ها دعوت شده اند.

یوسف کرمی هم که دعوت شده قبلا انصراف خود را اعلام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار