فروتن گفت: گل رجب زاده به بهترین دروازه بان ایران از روی شانس نبود تمرینات و بازی های خوب رجب زاده این را ثابت کرده است.

اصغر فروتن مدیر تیم ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی هفته دهم لیگ برتر با گسترش فولاد گفت: بازی ما پنجشنبه 28 شهریور در ورزشگاه تبریز است گسترش فولاد تبریز تیم خوب و با انگیزه ای هست با مربیگری دو برادر حسین و رسول خطیبی از بازیکنان خوبه گذشته و از مربیان خیلی خوب حال حاضر ایران هستند.

تیم گسترش فولاد مقابل پرسپولیس بازی قویی انجام دادند و برای تمام تیم های لیگ خط و نشان کشیدند و نشان دادند تیم دست و پا بسته ای نیستند.

وی در خصوص بازی با استقلال گفت: بازی ما با استقلال بازی سخت و محکمی بود و آن بازی تمام شد با سوت پایان هر بازی آن بازی هم برای ما تمام می شود باز ما با گسترش سخت تر از بازی استقلال هست چون تیم تازه به لیگ برتر آمده و تیم جوان و خوبی است من به تیم خود اطمینان دارم و برای بردن به تبریز می ریم.

وی افزود: برای 3 امتیاز به هربازی می رویم باید تا حد امکان امتیاز جمع کنیم تا آخر فصل به مشکل نخوریم سعی تیم برای هرچه بالاتر رفتن در جدول است به اول بودم هم فکر می کنیم.

وی در مورد شانسی بودن گل رجب زاده به سید مهدی رحمتی گفت: رحمتی گلر بزرگی است . رجب زاده هم بهترین بازیکن تیم ذوب آهن در تمام بازیها با تجربه و دونده کار می کند و تمامی گلهایی که زده از روی شانسی نبوده بلکه تمرین وی در تمرینات است که چنین گلهایی را می زند البته تمام بچه های تیم پر تلاش هستند ولی رجب زاده برای گلشن زحمت کشیده و خیلی هم گل زده است.

فروتن در ادامه گفت: مهمان تیمی هستیم که از بچه های خودمان هستند رسول خطیبی را خودم وارد بازیهای حرفه ای کردم و آوردمش. ذوب آهن آرزوی موفقیت برای وی می کنم فروتنی در مورد وضعیتشان از سالهای گذشته تا به امروز گفت: ذوب آهن 75 خانواده دارد (در ناامیدی بسی امید است) ذوب آهن یکی از تیمهای ریشه دار ایران است. اسپانسراین تیم کارخانه ذوب آهن یکی از کاخانجات مادر ایران است این خانواده را می خواهیم همیشه با بازیهای خوب و بردهایمان شاد کنیم ذوب آهن 2 سال بود که توان اسپانسر شدن را نداشت .

تیم فوتبال هزینه های زیادی دارد به همین علت بازیکنان خوب زیادی را از دست دادیم که با تیمهای پرسپولیس- استقلال –سپاهان رفتند و ذوب آهن ضعیف شد در حال حاضر دکتر سعد محمدی مدیر عامل کارخانه ذوب آهن هست و علاقه زیادی به ورزش مخصوصا فوتبال دارد از زمانی که وی مدیر عامل ذوب آهن شدند تیم مسیر رو به رشدی طی می کند از شانس خوب ذوب آهن بوده که ایشان مدیر عامل شده اند و ذوب آهن را از رفتن به دسته یک نجات دادند تیم جایگاه خودش را کم کم پیدا می کند و رو به پیشرفت جلو می رویم./آق

برچسب ها: فروتن ، ذوب آهن ، رجب زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار