پیشکسوت استقلال و فوتبال گفت: مشکل اصلی تیم استقلال این است که از تاکتیک تکراری استفاده می کنند و مربیانی که تیم را آنالیز می کنند دست استقلال را می خوانند.

رضا رجبي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در نتیجه نگرفتن تیم استقلال و ناکامی های این تیم در چند هفته اخیر چندین عامل وجود دارد.

فوتبال ما فوتبال دولتی است یک بخش از مشکلات ما مشکل مالی است که باید حل کنیم و بتوانیم این مشکل را مدیریت کنیم که تیم استقلال دچار این مشکل شده است و چه بخواهیم و چه نخواهیم روی بازیکنان و روحیه شان تأثیر می گذارد و یک بخش دیگر هم بخش فنی تیم است که دچار مشکل است با اینکه استقلال مهره های خوبی دارد اما قسمت فنی این تیم درست کار نمی کند و باید تقویت شود

وی در ادامه گفت: تیم استقلال مدیر عامل خوبی دارد شاید درست نباشد که مدیریت باشگاه همه کارها رو انجام بده اما آقای فتح اله زاده به دلیل علاقمندی به فوتبال خیلی کارها برای این تیم کرد و مهره های خوبی را جذب کرد اما من مدت ها پیش این هشدار را دادم که بعد ها دچار مشکل فنی شویم و به دلیل اینکه شاید تأثیرگذار نباشم در کادر فنی کناره گیری کردم.

وی اظهار داشت: مشکل اصلی تیم استقلال این است که یک شکل و تکراری بازی می کند و تقریباً به تیم هایی باخته است که مربیانی دارند که بازی با تیم مقابل خود را آنالیز می کند.

رجبي اضافه کرد: یک مربی باید بتواند هم آمادگی جسمی و هم روحی روانی یک نیم را بالا ببرد.

تیم استقلال برای نتیجه گرفتن و تغییر شرایط خود در لیگ برتر باید به آن تکنیک جدید و روح جدید تزریق شود و بی مهابا حمله کردن این تیم در بازی های خود باعث می شود که گل نخورد بنابراین فکر اساسی برای استقلال باید بشود و با تغیر سیستم تیم و استفاده از نیروی جوان و تغییر نوع حمله و رفتن به سوی تکنیک پذیری می تواند شرایط خود را در لیگ برتر فوتبال بهبود بخشد.

وی در ادامه گفت: هر تیمی اگر به شیوه ها مختلف بازی نکند تیم های دیگر دست آن تیم را می خوانند و برای بهبود بخشیدن به این مسئله باید کادر فنی مشکل تیم را تشخیص دهد و آن را تغییر و بهبود بخشد.

وی در رابطه با بازی استقلال مقابل بوریرام گفت: حسنی که این بازی دارد این است که بوریرام حتما باید گل بزند وبه همین دلیل استرس روی این تیم احساس می شود.

وی اضافه کرد: استقلال در این بازی اگر صفر صفر کند احتمال صعود به مرحله بعد برایش وجود دارد.

وی اظهار داشت: تدبیرم این است که استقلال با 7 نفر در نیمه خود و 3 نفر در بخش حمله برای این تیم تله گذاری کند و هرگز بازی را دفاعی شروع کند میبازد.

از ویژگی های مثبت تیم بوریرام این است که چند بازیکن خوب دارند و استادیوم نزدیک به زمین است و وجود تماشاچیان و دمای این کشور می تواند روی بازیکنان فشار بیاورد. اما بازیکنان باید با شهامت بازی کنند و تدبیری بیاندیشند.

استقلال می تواند 7 بازی کن در زمین خود برای پوشش کامل و خط دفاع و هافبک و 3 نفر هم برای حمله پیروز این رقابت شود.

وی ادامه داد: در تیم بوریرام دو تا دفاع وسط میانی ضعیف هستند و باید استقلال از این نقطه حداکثر استفاده را کند.

رجبي در رابطه با اینکه استقلال در بازی های بعدی خود در لیگ برتر نتیجه می گیرد یا نه گفت: با این شیوه بسیار بعید به نظر می رسد اگر در تیم بازی سازی اتفاق نیافتد در لیگ به مشکل بر می خورد و مشکل اصلی استقلال در کمربند میانی است.

وی در ادامه گفت: استقلال با مهره هایی که دارد می تواند تغییر شیوه دهد و نتیجه بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: اینکه بعد از بازی که در آن تیم نتیجه نمی گیرد همه تقصیر ها را گردن بازیکنان بیندازند اشتباه است.

چون بازیکنان آن چیزی را در زمین به اجرا می گذارند که تعلیم دیده اند و من این مسئله را قبول ندارم که مشکل از بازیکنان است و چه ایرادی دارد که کادر فنی برگردن بگیرد .

رجبي افزود: اگر یک جای دنیا سراغ داشتید که کادر فنی تیم ها بع از بازی اشکالات را برگردن بازیکنان و داروها بیندازند من دیگر حرفی برای گفتن ندارم.

وی در خصوص اثر گذاری داوری در نتیجه بازی ها گفت: همیشه در داوری اشکال بوده و هست اینکه صرفا بگیم نتیجه ای که گرفتیم داور برآن اثر داشته اشتباه است و من آن را قبول ندارم./آق

برچسب ها: رجبی ، استقلال ، بوریرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار