عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: بايد پزشكان را سلامت محور تربيت كنيم و سلامت جامعه را ارتقاء بخشيم.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب‌دا؛ دكتر عليرضا مرندي در مراسم «تكريم و معارفه» معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن بيان اين مطلب، بر ضرورت ارتقاء سطح سواد سلامت جامعه تاكيد كرد و گفت: تحقق اين هدف را بايد از دوران كودكي و سپس مدارس و دانشگاه‌ها آغاز كرد.

وي در ادامه با بيان اينكه آموزش پزشكي بايد متحول شود گفت: سلامت جامعه، اصل است و بايد به ارتقاي بهورز اهميت داده شود.

دكتر مرندي خاطرنشان كرد: مشكلات روزمره ما نبايد جلوي كارهاي اوليه و مهم كشور را بگيرد و ارتقاء بهداشت و سلامت مردم محروم كشور دغدغه همه ما باشد.

رئيس فرهنگستان علوم پزشكي كشور با بيان اين كه مردم ما مستحق بهترين خدمت هستند اظهار اميدواري كرد كه وزير بهداشت و معاونان وي بتوانند به طبقات مستضعف جامعه خدمات گسترده‌اي با تلاش مضاعف ارائه دهند.

وي در ادامه با اظهار اينكه تحت تأثير شخصيت دكتر رخشاني و زحمات ايشان قرار گرفته‌اند اضافه كرد: دكتر رخشاني، فردي تمام آگاه، مسلط و با سواد بوده و  در ارتباط با ارتقاء سلامت و آموزش سلامت بسيار توانمند هستند.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس در مورد انتخاب دكتر سياري به سمت معاونت بهداشت نيز اظهار داشت: دكتر سياري مسائل و مشكلات سلامت را به خوبي مي‌شناسند و اميد و توقعات ما با وجود انتخاب ايشان به دليل پيشينه علمي و اجرايي زياد است. وي سيار خوش‌فكر، جامع‌نگر و برنامه‌ريز بوده و همه مسائل را به خوبي طراحي و برنامه‌ريزي مي‌كند./ح
برچسب ها: آموزش ، پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار