مردي که به دليل اختلافات خانوادگي پسر جواني را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود، توسط ماموران پليس آگاهي کردستان دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ درپي اعلام خبري از سوي همطنان مبني بر قتل يک پسر جوان در يکي از روستاهاي شهرستان دهگلان ماموران و کارآگاهان پليس آگاهي سريعا به محل اعزام شدند. 

ماموران پس از حضور در صحنه حادثه با پيگر غرق در خون پسر جواني روبرو شدند که از ناحيه سينه، گردن، شکم و پشت دچار شکاف و جراحت شده بود. لذا ماموران سريعا جسد اين پسر جوان را به پزشکي قانوني انتقال داده و تحقيقات خود را در خصوص رديابي و شناسايي قاتل و يا قاتلان آغاز کردند.

کارآگاهان پس از بررسي  دريافتند که مقتول شخصی به نام آرمان 22 ساله اهل و ساکن روستا سرنجیانه است که بنا به اظهارات حاضرین در تحقیقات نامحسوس، نامبرده در همان روز توسط شخصی به هویت سینا پس از نزاع و درگیری در حاشیه روستا به قتل رسیده و قاتل در حال حاضر متواری است.

تحقیقات محلی برای شناسایی قاتل و یا قاتلان در کمتر از 4 ساعت با فعال نمودن شبکه منابع، مخبرین و تلاش بی‌وقفه پلیس آگاهی به نتیجه رسید و قاتل که با یک دستگاه موتور سیکلت در جاده دهگلان به سنندج در حال حرکت بود و قصد خروج از محدوده شهرستان دهگلان را داشت دستگیر و بعد از بازجویی‌های انجام شده به جرم ارتکابی قتل عمد اعتراف کرد.

گفتني است تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌دهد دلیل قتل اختلافات خانوادگی و کينه توزي بوده و کماکان تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار