تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان خود را برای حضور د مسابقات قهرمانی جهان که مهرماه امسال برگزار می شود آماده می کند.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات بدون بروز مشکل خاصی ادامه پیدا می کند اما متأسفانه من از نظر بازیکن با مشکل مواجه شده ام.

وی گفت: شرایط هم اکنون به گونه ای است که چند بازیکنی را که انتظار داشتیم در زمان اعزام به رقابت های جهانی در اختیارمان باشد را نداریم این والیبالست ها شامل امیر غفور، پوریا فیاضی و رضا قراء هستند.

وی تصریح کرد: در خصوص امیر غفور که بعید می دانم وی در برزیل همراه ما باشد چون هم اکنون در ترکیب تیم ملی بزرگسالان به ترکیه اعزام شده و سپس هم باید در مسابقات جام ملت های آسیا تیم را همراهی کند پس به طور قطع ما از حضور وی در ترکیب زیر 23 ساله ها محروم هستیم در خصوص پوریا فیاضی هم باید بگویم که وی نه با ما تمرین کرد و نه با تیم ملی بزرگسالان ولی در تمرینات تیم ملی (ب) دچار مصدومیت شد متأسفانه فیاضی در شرایطی آسیب دید که قرار نبود وی در ترکیب اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی حضور داشته باشد چون به نظر من مسابقات جهانی زیر 23 سال از اهمیت بالاتری برخوردار است.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال در مورد وضعیت رضا قراء اظهار داشت: وی هم اکنون در مورد وضعیت رضا قراء اظهار داشت: وی هم اکنون در تمرینات تیم ملی حضور دارد اما ممنوع الخروج است و مراحل اداری آن در دست پیگیری است.

اکبری یاد آور شد: شرایط تیم ملی زیر 23 سال خوب است و این هیچ نگرانی خاصی به جز بازیکنان مذکور ندارم چون می دانم اگر تیم موفق به کسب نتیجه نشود سرمربیان ایرانی در این می شود و سرمربی دچار تغییر و تحول می شود.

وی تصریح کرد: تا کنون تمامی تمرینات بر اساس قوانین جدیدی دنبال شده که قرار است، برای اولین بار در مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله های جهان اجرا شود و ما از این بابت در برزیل هیچ مشکلی نداریم.

همان طور که گفتم تنها دغدغه من در حال حاضر بازیکنان هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال افزود: خوشبختانه شاگردانم برای کسب عنوان خوب دراین مسابقات تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت و سنگ تمام خواهند گذاشت. ما در مرحله مقدماتی با تیمهای قدرتمند روسیه، صربستان، استرالیا، مکزیک و ونزوئلا هم گروه هستیم.

روسیه در تمام رده های سنی عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داده است، در ترکیب تیم ملی صربستان هم، هفت نفر از بازیکنانی که در لیگ جهانی حضور داشتند برزیل شرکت خواهند کرد.

ماکار بسیار سختی را پیش روی داریم.اکبری در خاتمه اظهار داشت: اگر در زمان اعزام به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان هر اتفاقی هم بیافتد ما تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت حتی اگر هم با هشت بازیکن به برزیل اعزام شویم، اما امیدورام مشکلاتمان حل و با یک تیم کامل تهران را به مقصد برزیل ترک کنیم. /آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار