مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي خوزستان گفت: با امضاي قرارداد ميان پارك علم‌ و فناوري پرديس و شركت شهرك هاي صنعتي خوزستان، عمليات اجرايي و راه‌اندازي فن‌بازار منطقه اي در استان آغاز شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ رضا طاهري با اشاره به اين كه راه‌اندازي اين فن‌بازار سبب هم‌افزايي ميان عوامل توليد و فناوري مي‌شودگفت: ما به دنبال استفاده همزمان از اطلاعات شهرك‌ها و بانك‌هاي اطلاعاتي پارك‌هاي علم و فناوري و ديگر مراكز براي توسعه فناوري و صنعت در استان هستيم .

وي افزود : فن بازار محلي براي مبادلات فناوري است و نقش واسطه اي براي رساندن اطلاعات فناوري به عرضه كنندگان، متقاضيان، كارآفرينان و سرمايه گذاران را دارد و به ارائه مشاوره در خصوص مراحل انتقال فناوري مي‌پردازد .

اين مقام مسوول افزود: نزديك بودن دو مرجع عرضه و تقاضا، در شهرك‌هاي علم ‌و فناوري سبب شده است تا اين شهرك‌ها به عنوان محل‌هاي مناسبب براي ايجاد اين فن‌بازارها شناخته شوند .

رييس هيات مديره و مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي خوزستان اظهار داشت: توسعه تعاملات و تبادلات فناوري و ارزش‌افزايي در تعاملات منطقه از اهداف ما در راه‌اندازي اين فن‌بازار است .

لازم به ذكر است، طرح انعقاد قرارداد راه اندازي و بهره برداري از فن بازار منطقه اي در شش استان خوزستان،‌ اصفهان، فارس، آذربايجان شرقي، خراسان رضوي و مركزي انجام شده است./ز
برچسب ها: بازار ، شهرک ، راه اندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.