پسران جواني که براي رهايي از دست قانون به روي ماموران انتظامي شمشير کشيد، طي يک تعقيب و گريز کوتاه دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ عوامل واحد گشت کلانتري ستارخان در حال انجام وظيفه بودند که متوجه مزاحمت دو تبهکار در خيابان گلاب شدند.

پس از بررسي بيشتر ماموران دريافتند اين دو پسر شرور به نام محسن و ميلاد از سابقه دارن منطقه بوده و همچنين مدتي است که از دست ماموران متواري هستند.

به دنبال کسب اين اطلاعات عوامل واحد گشت سريعا جهت دستگير اين دو پسر شرور وارد عمل شده ولي اين دو دوست تبهکار با مشاهده پليس با يک دستگاه موتورسيکلت تندرو از محل متواري شدند.

اين تعقيب و گريز تا خيابان خسروان ادامه داشت و پسران شرور که توان فرار از دست ماموران را نداشتند موتورسيکلت را در کنار خيابان پارک کرده و با کشيدن شمشير به سمت ماموران حمله ور شدند.

اين جنگ چند دقيقه به طول انجاميد و بازهم متهمان زماني که ديدند توان مقابله با ماموران را ندارند، شمشير را رها کرده و با پاي پياده به فرار خود ادامه دادند که البته اين موضوع هم دردي از آنان دوا نکرد و اين پسران سابقه دار در کمتر از هزار متر دستگير شدند.

در نهايت متهمان در حالي که دستبند  به دست هم تلاش براي فرار مي‌کردند،  تحت الحفظ و بدون هيچ گونه خسارات مالي و جاني به کلانتري منتقل شدند.

رئيس کلانتري 118 ستارخان سرهنگ امير حسين رضايي درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهمان در کلانتري به چندين مورد مزاحمت و زورگيري از شهروندان اعتراف کردند و در بازرسي بدني از آنان نيز مقاديري اموال مسروقه و تعداد دو عدد پايپ و مقاديري مواد مخدر روانگردان کشف و ضبط شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۳۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
باید انگشتاشون قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
شريف
۱۱:۱۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
دمتون گرم خداجويان بي ادعا ترابه علي اينارو اويزون در محله ها بگردونيد تاعبرت بقيه نامردها شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
خدا قوت ای سبز پوشان مقتدر؛اجرتون با خانوم فاطمه زهرا ناجایی ها
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۲۰:۲۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
خیلی خوب