معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي از چاپ و انتشار مجموعه كتاب‌هاي «پرسمان رضوي» در دهه كرامت خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام و‌المسلمين سيد جلال حسيني با بيان اين خبر گفت: اين مجموعه در 7 جلد تهيه و تدوين شده و در هر جلد ابعاد مختلف زندگي حضرت رضا(ع) مورد تحليل و بررسي قرار گرفته است.

وي شمارگان مجموعه «پرسمان رضوي» را 3 هزار نسخه عنوان كرد و افزود: اين مجموعه توسط محمدباقر پوراميني به نگارش درآمده است.

وي اظهار داشت: وصف آفتاب عنوان اولين كتاب اين مجموعه است كه با موضوع ولادت تا شهادت امام رضا(ع) منتشر شده است.

دبير شوراي عالي فرهنگي آستان قدس رضوي با بيان اين‌كه جلد دوم مجموعه «پرسمان رضوي» با عنوان بيست سال امامت تهيه شده است، افزود: در اين كتاب دوران امامت امام رضا(ع) مورد تحليل و بررسي قرار گرفته است.

حسيني حيات علمي را عنوان سومين جلد اين مجموعه ذكر كرد و اظهار داشت: مباحثي درباره دانش و دانش‌گستري حضرت رضا(ع) به عنوان عالم آل محمد(ص) در اين كتاب عنوان شده است.

وي افزود: در چهارمين جلد مجموعه پرسمان رضوي كه با عنوان سلوك سياسي نگارش شده نيز موضوع سيره سياسي حضرت رضا(ع) تحليل و بررسي شده است.

حسيني جلد پنجم اين مجموعه را منزلت زيارت ذكر كرد و ادامه داد: ويژگي‌ها و آداب زيارت حضرت علي‌بن‌موسي‌الرضا(ع) در اين كتاب آورده شده است.

وي كتاب چهره‌ها و روزها با موضوع روايت‌هاي تاريخي در نگاه امام رضا(ع) و سبك زندگي با موضوع منشور زندگي در منظر امام رضا(ع) را عناوين جلد ششم و هفتم مجموعه «پرسمان رضوي» ذكر كرد.

معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي هدف از تهيه و چاپ اين مجموعه را توسعه و ترويج فرهنگ و آموزه‌هاي رضوي عنوان كرد.

 

برچسب ها: کتاب ، پرسمان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.