نماینده ولی فقیه در مازندران مهمترین مشکل مازندران را ایجاد اشتغال و بیکاری جوانان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،آیت ا... طبرسی صبح امروز در جلسه شورای اداری مازندران در ساری گفت:اشتغال و بیکاری از مهمترین مشکلات مازندران است که با وجود طبیعت زیبای این استان با برنامه ریزی دقیق بتوان این مشکل را در استان حل کرد.

وی با بیان اینکه استاندار جدید مازندران به استان آشنایی کامل دارد،افزود:آقای ربیع فلاح به همه ابعاد مختلف استان از لحاظ اقتصادی و عمرانی و اشتغال آشنایی کامل دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد : مردم مازندران همیشه بیدار و ولایت مدار هستند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند و در برابر مشکلات ایستادگی کردند.

آیت ا... طبرسی افزود:باید به این دولت مهلت دهیم تا بتوانند وضع کشور و استان را بررسی کنند تا وضع اقتصادی به تدریج ساماندهی شود.

آیت ا... طبرسی از استاندار سابق سید علی طاهایی یکی از استانداران با اخلاق یاد کرد و گفت:آقای طاهایی نه تنها به استان بلکه به علما ـ روحانیت و حوزه خدمات زیادی ارائه کرده است که ما از زحمات ایشان تقدیر می کنیم.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران هم در این نشست با اشاره به مشکلات استان مازندران در زمینه های بیکاری تورم گردشگری صنعت و کشاورزی خواستار حل این مشکلات شد.

احمدی لاشکی از وزیر کشور خواست در بحث زیرساخت ها توجه ویژه ای به استان مازندران شود.

وی خاطر نشان کرد: استاندار جدید باید به همه نقاط استان مازندران نگاه عادلانه داشته باشد تا همه نقاط مازندران پیشرفت اقتصادی گردشگری و صنعتی برخوردار باشد.

در جلسه شورای اداری امروز آقای ربیع فلاح به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی می شود./ز

برچسب ها: مازندران ، اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.