حسين رضازاده‌ رييس فدراسيون وزنه‌برداري اعلام كرد: از وزنه برداري پايه و كار بر روي جوانان مستعد در اين رشته حمايت ويژه خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رضازاده  در حاشیه مراسم افتتاحيه مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان كشور که به میزبانی شهر مقدس قم در حال برگزاری است به خبرنگاران گفت: از این‌که اداره کل ورزش و جوانان و هیئت وزنه‌برداری استان قم تمهیدات بسیار خوبی برای میزبانی مطلوب و شایسته این رقابت‌ها اندیشیده‌اند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: با احتساب مربیان و همراهان تیم‌های شرکت‌کننده در مجموع 250 نفر از استان‌های مختلف در این دوره از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور حضور یافته‌اند که نسبت به دوره گذشته آمار بهتری است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه اين مسابقات طبق قوانين فدراسيون جهاني در هشت وزن برگزار شده و حكم انتخابي تيم ملي جوانان را دارد تصریح کرد: با توجه به این‌که کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بر روی این رقابت‌ها نظارت ویژه دارد و این پیکارها در واقع انتخابی تیم ملی برای تشکیل اردوی تیم‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا در سال 2014 به شمار می‌رود، شاهد رقابت نزدیک مدعیان و سطح بالای پیکارها هستیم.

وی عنوان کرد: برترین‌های این رقابت‌ها در اوزان و دسته‌های مختلف بعد از پایان مسابقات در شهر مقدس قم از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشور دعوت می‌شوند تا هم حضور خوبی در مسابقات جهانی و آسیایی سال آینده میلادی و همچنین بازی‌های آسیایی در کره جنوبی داشته باشیم.

در پایان رضازاده پشتوانه‌سازی برای تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان را یکی از اهداف مهم فدراسیون در توجه ویژه به رقابت‌های رده‌های سنی پایه وزنه‌برداری کشور عنوان و خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در رده‌های سنی پایه، استعدادهای بسیار خوبی داریم و پیشرفتی که وزنه‌برداری ایران در سطح آسیا و جهان دارد در واقع مرهون تلاشی است که مربیان زحمت‌کش و پرتلاش در استان‌ها انجام می‌دهند.

لازم به ذکر است: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور از صبح روز یکشنبه بیست و چهارم شهریورماه با شرکت 126 وزنه‌بردار از استان‌های مختلف کشور در سالن شهید رضاییان قم آغاز شده و تا سه‌شنبه شب بیست و ششم شهریورماه ادامه می‌یابد.
برچسب ها: وزنه ، برنامه ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار