معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 از برگزاری مسابقه مشاعره ویژه جوانان این منطقه خبر داد.

باصری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: همزمان با دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) مسابقه مشاعره ویژه جوانان منطقه 12 در حال برگزاری است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این مسابقه ویژه شهروندان و جوانان منطقه 12 با مدرک تحصیلی دیپلم است.
باصری با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقه گفت: مسابقه مشاعره میان جوانان منطقه 12 با مدرک تحصیلی دیپلم با مشاعره و بیان ابیاتی از شاعران نامدار و مشهور ایرانی در مدت زمان 2 ساعت برگزار می شود.
وی ادامه داد: در پایان به برگزیدگان مسابقه مشاعره به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد.
باصری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مسابقه مشاعره در محله سنگلج، توزیع هدایایی به شهروندان حاضر در محل برگزاری مسابقه مشاعره از جمله ساق دست، کتابچه زیارت عاشورا و سی دی های فرهنگی، از اقدامات اجرایی این طرح است.
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 در دهه کرامت، افزود: برگزاری جشنواره محلی با عنوان دختران و سلامت اجتماعی، مسابقه ورزشی رویکرد دختران و مشارکت اجتماعی، تور گردشگری با رویکرد دختران و مشارکت اجتماعی، دختران و خانواده، نمایشگاه دستاوردهای دختران و توانمندی، جشن بزرگ دختران و نشاط، ایستگاه دختران و سلامت اجتماعی، مسابقه بزرگ دلنوشته های حضرت معصومه (س)، غرفه حجاب و پوشش ایرانی، دختران و عفاف و حجاب از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 در دهه کرامت است./

برچسب ها: معاون ، اجتماعی ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار