مشاور مدير شبکه راديويي سلامت گفت: نمایش سلامت با حضور پیشکسوتان عرصه تئاتر و نمایش از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت جمعه های هر هفته بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

محمد رضا ابراهيمي ـ مشاور مدير شبکه و مدير روابط عمومي شبکه راديويي سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: نمایش سلامت با حضور پیشکسوتان عرصه تئاتر و نمایش از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت از ابتدای شهریور، جمعه های هر هفته از ساعت 13:25 تا  14 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

ابراهيمي  در ادامه بيان کرد: هر داستان این برنامه که به طور مستقل با موضوعات جذاب نمایشی که برگرفته از داستان واقعی می باشد ، برای شنوندگان بازگو می شود. 

وي ادامه داد: داستان های این برنامه را نسرین ادهمی به رشته تحریر در می آورد و کارشناسان معتبر و اساتید فرهیخته با اظهار نظر کارشناسی به آسیب شناسی موضوع و شخصیت های داستان می پردازند. 

مدير روابط عمومي شبکه راديويي سلامت با بيان اينکه کارگردان این نمایش حمید منوچهری و تهیه کننده فرانک ترابی هستند، اظهارداشت: بیوک میرزایی، فریبا متخصص،  مهدی صباغی، امیر منوچهری، صدیقه کیانفر، بهرام ابراهیمی، ماندانا اصلانی،صفاآقاجانی، شیرین سپه راد و... از جمله بازیگران پیشکسوت و حرفه ای نمایش سلامت هستند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار