رئیس شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار گفت: یک دپوی غیر قانونی سوخت در شهرستان نگور کشف و سه میلیارد ریال جریمه شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، موسی کیخا اظهار داشت:با اعلام گزارش دایره مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سوخت نیروی انتظامی مبنی بر کشف یک دپو، محل تخلیه و بارگیری و محل خرید و فروش غیر قانونی سوخت در شهرستان نگور، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار ارسال شد.

وی افزود: در اثنای بازرسی از محل فوق، مقدار 56 هزار و 400 لیتر سوخت گازوئیل و مقداری لوازم و ادوات سوخت گیری که در زیر زمین جاسازی شده بود، پس از شناسایی، حفاری و بیرون کشیده شد.

کیخا تصریح کرد: درهمین راستا پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به محتویات موجود در پرونده، شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار تخلف خرید و فروش مواد سوختی بر خلاف ضوابط و مقررات توزیع را محرز تشخیص داده و متخلف پرونده را علاوه بر ضبط مواد سوختی و ظروف و ادوات مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ سه میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم کرده است.
برچسب ها: سوخت ، قاچاق ، چابهار ، نگور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.